Goededag,
Ik heb per ongeluk mijn vodafone account gekoppeld aan ons ziggo account. Zou deze alstublieft losgekoppeld kunnen worden?
Sindsdien werkt namelijk mijn vodafone niet meer, maar ook mijn ziggo werkt niet meer.
Met vriendelijke groet,
kathy
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel voor de gegevens @kathyvdzwankok.
Ik heb het My Vodafone account losgekoppeld. Dit stond geregistreerd op het 1e e-mailadres wat je doorgaf. Je mag een nieuw My Vodafone account aanmaken.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hoi @kathyvdzwankok
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ja hoor, hiermee kan @Louis je mee helpen. Zodra die je bericht heeft gezien dan komt het goed 😉👍
Hoi @kathyvdzwankok
Welkom op de Community van Vodafone! Ik help je graag verder met het loskoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Zodra ik dit gedaan heb, mag je een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor Mijn Ziggo. Ik heb je een privebericht gestuurd waarop je mag reageren. Ik hoor graag van je!
Dankjewel voor de gegevens @kathyvdzwankok.
Ik heb het My Vodafone account losgekoppeld. Dit stond geregistreerd op het 1e e-mailadres wat je doorgaf. Je mag een nieuw My Vodafone account aanmaken.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb geen abonnement van Vodafone.
Hoi @Hans6,
Bedoel je dat je een My Vodafone account hebt op een prepaid nummer of op een oud abonnement?
Ik zie dat je een eigen topic bent gestart @Hans6. Laten we het gesprek via daar verder voeren om verwarring te voorkomen :).
Is goed.
Ik wilde een jaar geleden overstappen naar Vodafone, maar dat ging niet omdat mijn oude abonnement nog een jaar doorliep.
Ik had intussen wel al een account aangemaakt en gekoppeld aan Ziggo.
Nu kan ik niet meer bij mijn Ziggo inloggen, omdat het dan naar vodafone in de adresbalk gaat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.