zuidje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

vodafone dekking

Sinds 3 dagen heb ik een Vodafone abonnement; ik ben overgestapt van Hi. Maar wat heb ik een spijt!!!! Het lijkt wel of ik 10 jaar teruggegaan ben in de tijd... Wat ik de laatste twee jaar nooit meegemaakt heb bij Hi: op veel plaatsen geen bereik! Voor ik mijn abonnement bij Vodafone in een Belcompanywinkel afsloot heb ik nog naar het netwerbereik geinformeerd! Geen probleem
mevrouw , wij zijn de beste provider van Nederland, werd er gezegd. Ook mij internetsnelheid zou hetzelfdezijn als bij Hi: nee dus!!! Zoooo traag!!! Ik ben zwaar teleurgesteld in de voorlichting van bij Belcompany en Vodafone. Mensen doe het niet!
Brrrrr, ik zit hier nog twee jaar aan vast!
1 Reactie 1
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Volgens mij heb je echt nog wel wat optie's; Na aanleiding van een kassa uitzending kun je volgens mij nu ook via de winkel binnen 7 dagen annuleren. hoe en wat geen idee maar laat je daarover informeren.

Uit de algemene voorwaarde :
Als je een klacht hebt, kun je deze binnen 2 maanden bij Vodafone melden. Neem hiervoor contact op met de klanten- service, of stuur een brief aan Vodafone, afdeling Special Services, postbus 1500, 6201 BM, Maastricht. Vermeld altijd jouw telefoonnummer bij de klacht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic