hbiesheuvel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone app

ik ben 'beheerder' van onze zakelijke telefoons. Voorheen kon iedereen in zijn/haar app het eigen tegoed zien. Sinds enige tijd geeft het inloggen op de app de duidelijke boodschap "er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw". Daar schieten we dus weinig mee op. Via het webportal kan ik wel inloggen en kan dan medewerkers 'uitnodigen'. Overigens bij het inloggen op het portal krijg ik OOK een foutmelding "oeps, er ging iets fout, meem contact op met support". Kortom, niet erg duidelijk allemaal.
Ik wil gewoon dat alle gebruikers hun eigen Vodafone app kunnen starten op hun mobiel om te zien hoe ze er voor staan qua gebruik. Wat moeten we daarvoor doen/wijzigen?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Dit zou in principe ook moeten kunnen. Zodra de uitnodiging is verstuurd naar de gebruikers, dienen zij hun account aan te maken. Met de zelfde gebruikersnaam en wachtwoord zouden zij moeten kunnen inloggen. Lukt het niet, probeer dan eens een andere browser. Werkt het dan nog niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je mee kijken waar het mis gaat hbiesheuvel
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi hbiesheuvel,

Is het inmiddels gelukt om alle zakelijke telefoons in te laten loggen in de My Vodafone app?
hbiesheuvel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sietske
het gaat mij in eerste instantie om mijn eigen telefoon. De app stopte er van de ene op de andere dag mee. Hoe vaak ik het wachtwoord ook verander en daarna precies dáármee inlog via de app krijg ik de melding: Oeps, sorry! Er ging iets mis met inloggen. Probeer het later opnieuw.
Als ik express een fout wachtwoord kies, krijg ik een andere melding, te weten: Oeps, je wachtwoord klopt niet.
Ik heb 'mezelf' uitgenodigd via het webportal, sta daar ook als 'actief' en 'toegang tot app' vermeld.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
hbiesheuvel,

Heb je al contact gehad met de klantenservice hierover? Je kunt ze bereiken via 0800-0094 of via Facebook/Twitter.
Zij kunnen eventueel jouw huidige My Vodafone account uit het systeem halen en je een nieuwe uitnodiging versturen.
Vaak lost dat het probleem al op. Zo niet, dan kijken ze graag voor je wat er dan aan de hand is.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic