LCroft

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

vodafone account ontkoppelen en verwijderen

Goedendag,

 

Ik had voorheen een vodafone abonnement, deze is verlopen. Ik heb mijn account, voor de korting, toentertijd gekoppeld met het ziggo abonnement die wij thuis gebruiken. Ondertussen heeft mijn vader ook een vodafone account en wilt graag zijn gegevens koppelen aan ziggo zodat hij hierbinnen makkelijk kan navigeren (facturen opzoeken) en alle informatie op een plek heeft.

 

Het lukt mij niet om zijn vodafone gegevens te koppelen aan ziggo (omdat hij een actief account heeft op een ander email adres) en mijn vodafone gegevens te ontkoppelen en te verwijderen. Nou heb ik geprobeerd via de chat en telefonisch hierover contact op te nemen maar is er steeds sprake van verkeerd doorverwijzen (hang ik per ongeluk toch weer met ziggo in de chat) of miscommunicatie. Is er hier iemand van support die mij kan helpen en in ieder geval het ontkoppelen en verwijderen van het account voor mij kunt doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 92Posts
  • 29Oplossingen
  • 36Likes

Hi @LCroft! Goed dat je ons hier hebt gevonden en dit probleem hebt voorgelegd. Wat helemaal top is, dat ik aan de hand van je gegevens gelijk aan de slag kon gaan. Het oude My Vodafone account wat van jou was, heb ik zojuist voor jullie ontkoppeld. 

Dat betekent dat je vader vanaf nu zijn My Vodafone account aan Mijn Ziggo kan koppelen. Hoe je dat doet, leg ik hieronder stap voor stap uit:
 

  1. Log in op de My Vodafone omgeving
  2. Ga naar Profiel
  3. Scroll naar beneden en klik op My Vodafone account
  4. Klik onder Wel al een Mijn Ziggo account op Accounts samenvoegen
  5. Klik op Start samenvoegen en log in met je Mijn Ziggo account
  6. Klik op Nu inloggen om je accounts te koppelen

Laat je ons weten of het wel/niet is gelukt? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 92Posts
  • 29Oplossingen
  • 36Likes

Hi @LCroft! Goed dat je ons hier hebt gevonden en dit probleem hebt voorgelegd. Wat helemaal top is, dat ik aan de hand van je gegevens gelijk aan de slag kon gaan. Het oude My Vodafone account wat van jou was, heb ik zojuist voor jullie ontkoppeld. 

Dat betekent dat je vader vanaf nu zijn My Vodafone account aan Mijn Ziggo kan koppelen. Hoe je dat doet, leg ik hieronder stap voor stap uit:
 

  1. Log in op de My Vodafone omgeving
  2. Ga naar Profiel
  3. Scroll naar beneden en klik op My Vodafone account
  4. Klik onder Wel al een Mijn Ziggo account op Accounts samenvoegen
  5. Klik op Start samenvoegen en log in met je Mijn Ziggo account
  6. Klik op Nu inloggen om je accounts te koppelen

Laat je ons weten of het wel/niet is gelukt? 

LCroft
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Vincent,

 

Wat een ontzettende snelle reactie. super bedankt! het is geregeld 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic