Hi @WickedWiek, welkom hier.
Altijd goed om even informatie hierover in te winnen. Als ik je gegevens bekijk dan zie ik dat je huidige particuliere nummer contractvrij is. En als ik je bericht goed begrijp dan is er al sprake van een bestaande zakelijke aansluiting. Is dat correct?
Zo ja, dan is het overnemen van je particuliere nummer naar zakelijk niet mogelijk. Dit kan alleen bij nummerbehoud (ten tijde van de aanvraag).
De eerste optie in je bericht, 2 nummers op 1 telefoon is wel mogelijk. Als jouw telefoon over de optie Dual Sim beschikt, dan kun je dus twee simkaarten in je toestel tegelijkertijd gebruiken, zoals bijvoorbeeld eSIM (werk) en een fysieke simkaart (privé). Dit is een optie die relatief vaak wordt gebruikt als je een privé nummer wilt behouden naast je werk nummer. Je hebt dan de volgende opties:
1. Je huidige particuliere abonnement behouden. Deze blijft dan doorlopen naast het werk abonnement en hiervoor betaal je dan ook de maandelijkse abonnementskosten.
2. Het particuliere abonnement is contractvrij. Je kan er ook voor kiezen om het nummer over te zetten naar prepaid. Bij de aanvraag van een prepaid simkaart vink je dan aan dat je gebruik wil maken van nummerbehoud. Hiervoor betaal je verder dus geen maandelijkse kosten, maar alleen de kosten als je je tegoed opwaardeert.
3. Of je neemt een extra abonnement/aansluiting op jouw werk abonnement met jouw privénummer, maar dit is wel afhankelijk van het type zakelijke abonnement of dit kan of niet. Dit kan je altijd navragen bij Vodafone Business.