Jeaninekool

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verzekering

Ik ben inmiddels een week bezig om mijn nieuwe toestel verzekerd te krijgen. .. dit is tot op heden niet gelukt. ..order is 'geplaatst' maar nog niet doorgevoerd. .. kan iemand hier eindelijk week van gaan maken? ??
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @Jeaninekool

Ik kan me voorstellen dat je dit snel geregeld wilt hebben! Hoe heb je de verzekering aangevraagd? Het is belangrijk dat je dit in ieder geval binnen 2 weken na aanschaf doet.
Jeaninekool
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het eerst online geprobeerd, precies een week geleden nu. Maar dit is niet gelukt. Is niet doorgekomen. Daarna maandagavond telefonische overeenkomst gesloten, maar hiervan nog geen bevestiging ontvangen.
Volgens medewerker zou mijn aanvraag in Maastricht 'opgepakt' moeten worden, maar is hier tot op heden niets mee gebeurd. Ik heb het toestel sinds 10 januari.
Graag zou ik een bevestiging krijgen, maar dit blijkt kennelijk heeeel ingewikkeld.....
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik begrijp het! Kan me voorstellen dat je graag een bevestiging wilt!

Via het Forum kunnen we geen gegevens uitwisselen, dus ik kan hier niet voor je nakijken wat de status is. Vandaar dat ik je wil vragen om contact met ons op te nemen via onze Facebook of Twitter pagina. Hier kunnen we dat wel voor je nagaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic