Peter91087

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verzekering/vervangd toestel servive

Geachte heer/mevrouw, Helaas is mijn telefoon vandaag uit mijn broekzak gevallen. Hierdoor zit er nu barsten in mijn toestel. Dit werkt niet fijn aangezien je het toestel via het scherm moet besturen. Daarom heb ik vanmiddag rond 4 uur de klantenservice en de verzekering gebeld. Ik heb een claim nummer ontvangen. Ik behoor dan binnen 2 uur een vervangend toestel te krijgen aangezien ik deze service heb en een verzekering via jullie heb, het garant categorie pakket 3 pakket. Maar ik kreeg te horen dat ik op zijn vroegst a.s. dinsdag avond pas een leen toestel kan krijgen. Dit is wederom weer 3 dagen. Ik baal hier enorm van aangezien dit nu al de 2e keer is binnen een jaar. Maar moet blijkbaar wel gewoon meer dan € 17,-, betalen, iedere maand.Mij is beloofd, in februari, dat dit niet meer zou gebeuren en beter zou gaan. Maar blijkbaar is dit niet het geval. U snapt dat ik hier enorm van baal en niet vrolijk van wordt. Graag verneem ik van u de passende en gewenste oplossing... Ik heb hiervoor vandaag ook een e-mail gestuurd. Ik ben benieuw of ik via deze weg wel gewenst geholpen kan worden. Mvg,Peter
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Peter91087

Welkom op het Vodafone Forum.

Wat een pech dat je je toestel hebt laten vallen. Het zou een uitkomst zijn als er eens een toestel zou worden uitgevonden met een barst- en krasvrij scherm, hè?

Op het forum kunnen wij helaas geen klantspecifieke klachten afhandelen.
Het is een forum voor en door klanten, en het lijkt me niet dat andere klanten jou kunnen helpen in dit probleem.
Ik zal je helaas toch moeten verwijzen naar of de klantenservice.
Vraag het anders eens via Facebook of Twitter. Daar is 24 uur per dag iemand aanwezig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic