michielmiepmiep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verzekering en vervangend toestel service gelul

Vandaag telefoon kapot gegaan, denk je verzekerd te zijn en vervangend toestel serive te hebben.
Dat ben ik ook en dat heb ik ook, maar voor het vervangend toestel service heb ik een claimnummer van de verzekering nodig. Contact met de verzekering gehad, (daar heb ik dus een half uur mee aan de telefoon gehangen)
Nadat ze al mijn gegeven genoteerd hadden en alles gevraagd hadden, kreeg ik ff te horen dat ze een nieuw systeem hebben wat even moet nadenken voor de goedkeuring en dat duurt 2 werkdagen (letterlijk zo aan mij verteld)
Dus dat gaat morgen (vrijdag) in, dat is de 1e werkdag, maandag 2e werkdag. Dat duurt dus het hele weekend. Ondertussen heb ik geen telefoon, want ik heb een microsimkaart en die gaat alleen in mijn kapotte telefoon.
Hoe kunnen ze dit nou (vervangend toestel) service noemen, echt super kansloos dit en daar betaal ik gewoon voor.

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Michiel, bedankt voor de feedback. Ik ben het met je eens dat dit erg onhandig verloopt. Ik kan er op dit moment helaas weinig aan veranderen maar ik geef deze melding wel door. Je mag als klant natuurlijk onnodig lang zitten wachten als gevolg van een nieuw systeem aan de kant van de verzekering
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic