Debb

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verzekering Garantie BasiCt. 3

Ik heb vorig jaar nov/dec mijn abonnement verlengd in de winkel met een samsung galaxy tab 10.1 met een wifi hotspot en daarbij een verzekering Garnt BasiCt. 3 waar ik rond de 10 euro per maand voor betaal.
Deze week ging mijn tablet raar doen en heb ik de verzekering gebeld deze wouden een imei nummer maar dat heeft een tablet niet op het contract van de verzekering is ook geen imei nummer ingevuld maar alleen 000000000000000.
In het apparaatje van de hotspot daar stond wel een imei nummer en deze heb ik doorgegeven en dat was allemaal goed en kon hem naar de winkel brengen en daar zouden ze de tablet opsturen.
In de winkel konden ze hem gelukkig maken dus hoefde niet opgestuud te worden maar wat het nu blijkt.. de samsung galaxy tab had nooit verzekerd kunnen worden en de belcompany heeft dus een fout gemaakt.
Nu is het zo dat ik er nog specifiek om heb gevraagd omdat ik anders nooit een tablet had genomen
Nu word de verzekering als nog stop gezet en krijg ik de kosten van de verzekering terug.
In de winkel prima geholpen hun kunnen er ook niks aan doen maar slechte service van vodafone om de verzekering stop te zetten en de kosten terug te storten. Is dit alles?
Ik neem een verzekering en ga der vanuit dat het goed zit.. En als je tablet raar goed doen vertellen ze je ineens dat de tab niet verzekerd had mogen worden.
Ik verzeker de tab niet voor niks en aangezien hij al een beetje raar doet verwacht ik van vodafone een andere oplossing.
6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Debb,

Dat klinkt heel vervelend. Ik begrijp dus dat je de tablet in de BelCompany gekocht hebt en je daar verkeerd voorgelicht bent? De verzekering die je noemt klinkt mij niet bekend in de oren. Is dit de exacte naam van de verzekering?

Debb
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo staat het er:
Abonnementskosten t/m augstu 2014
MB Extra-3 Hrdwae €5 01.82014 t/m 31.08214 45,45 21%
Garnt BasiCt. 3 01.82014 t/m 31.08214 10,50 bij derden (dit is de verzekering)
Creditng vaMB Extra-3 Hrdwae €5 01.82014 t/m 31.08214 -22,72 21%

Ik heb mijn abonnement verlengd en daarbij de tablet genomen dus heb het toestel niet los gekocht.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
En waar heb je verlengd? Bij Belcompany of bij de Vodafone winkel?
Debb
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij de belcompany..
Maar volgens mij moet dat niet uit maken aangezien het 1 is en er de zelfde abonnnementen verkocht worden
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Op het moment dat je verkeerd geinformeerd bent bij het verkooppunt zul je dit daar moeten aankaarten. Het is inderdaad apart dat het wel op de bevestiging staat, reden te meer om de bevestiging mee te nemen en dit te laten zien.

De reden dat ik je terug stuur naar het verkooppunt is dat ik geen inzicht hebt in de producten die zij verkopen. Ik kan je hier dan ook niet 100% met zekerheid over informeren.
Debb
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben naar de winkel geweest..
Hun sturen me naar vodafone
Maar oke goede service dus dat word als het afloopt een andere provider!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic