NicoleCramer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verzekeren

Hallo
Ik heb twee telefoons een samsung s3 en een samsung s4 ik gebruik deze beide.
Dit I.V.M met mijn werk en prive.
De ene loopt via Vodafone de ander via t-mobile..
De samsung s3 loopt via Vodafone de s4 via T-Mobile ze zijn allbij verzekerd.
Nu ruil ik ivm met bereikbaar heid de kaartjes wel eens om omdat ze beide simlock.
Nu zijn de kaartje al geruime tijd omgedraaid in de toestellen blijven zitten dus de s4 met vodafone kaartje en de s3 met T-mobile kaartje.
De samsung s3 is me bij werkzaam heden uit mijn handen gevallen en display helemaal stuk doet niets meer.
Dus ik naar de vodafone winkel in de buurt en aanspraak maken op mijn verzekering ivm met valschade.
De medewerker staat me goed te woor noteerd naam en gegevens en imei nummer.
Belt de medewerker ACE verzekeringen op voor schade nummer, krijgt hij daar te horen dat mijn imei nummer van het toestel al drie maanden op het netwerk gezien is en de claim wordt afgewezen.
Dus mijn toestel is niet meer verzekerd.
De jongen in de winkel kon ook geen antwoord geven,en zij dat ik maar een klacht moest schrijven.
Hij had dit ook nog nooit meegemaakt.
Toen ik Thuis kwam heb ik deze Ace verzekringen ook nog eens gebeld daar kreeg ik het zelfde te horen.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,
Wat staat er in de polisvoorwaarden van ACE verzekeringen voor wat betreft valschade aan je
Samsung Galaxy S III (door de eigenaar) ?
Dat is de kern van waar het om draait.
Is valschade gedekt. Dan schriftelijk een klacht indienen bij ACE verzekeringen.
Met een kopie van hun eigen polisvoorwaarden bijgevoegd.
Met gele arceer-stift markeren dat volgens die voorwaarden valschade gedekt is.

Succes !


Netwerker

NicoleCramer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi netwerker
de valschade is gedekt,is geen probleem.
Wel omdat ik de kaartje verwissled heb van mijn twee abbonementen.
Dat controleren ze via imei nummer en het gebruik van vodafone netwerk.
Ik heb tijdens mijn vacantie vier maanden geleden het kaartje van vodafone in mijn s4 gestopt.
Als ik in de voorwaarde kijk staat er dit.
en daar heeft ace een punt.

c. Een claim als uw mobiele telefoon, ten tijde van het incident of de gebeurtenis waaruit de claim voortvloeit, niet was voorzien van uw door Vodafone geautoriseerde SIM-kaart.
en daar is waarom zij volgens mij de schade niet dekken.

Dus tijdens het vallen van het toestel zat mijn t-mobile kaartje al vier maanden in het toestel.
Daar wordt ik nu op afgerekent.
Ik heb zojuist t-mobile gebeld en even nagevraagd welke telefoon zij in hun systeem hebben staan .
Daar staat alles gewoon goed mijn t-mobile en s4.
Daar heb ik ook het verhaal uit de doeken gedaan ivm met de kaartjes wat ik verwisseld heb .
Maar dat was geen probleem en mij s4 is bij t-mobile gewoon gedekt.

Is gewoon jammer omdat je dit niet verwacht
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Beste Nicole,

Je verzekert een telefoon in combinatie met het abonnement.Op het moment dat je een langere tijd een ander kaartje in je toestel gebruikt, vervalt de verzekering omdat het IMEI nummer niet meer overeen komt.
Dit is ook de reden dat als je een nieuw toestel koopt, dat je dit altijd aan de verzekering moet doorgeven omdat anders het IMEI nummer niet meer klopt.
Dit werkt ook zo bij de verzekeringen van andere providers. Ik vind het opmerkelijk dat het bij T-mobile anders gaat, maar dan heb je daar in ieder geval geluk mee gehad 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic