Assie1969

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verwijderde contacten terughalen.

Ik heb een contact verwijderd die ik terug wil. Waar kan ik de verwijderde contacten vinden.

Samsung Galaxy S10+

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Als prullenbak ingeschakeld is, kun je die vinden bij de 3 streepjes links bovenaan binnen de contacten app. Is de prullenbak niet ingeschakeld, dan is het contact echt weg helaas.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Assie1969 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Contacten bewaren doe je het best in je telefoon en dan een backup maken met je Google account. Dan heb je nooit meer het probleem dat je deze zomaar kwijt bent. Je kan dan altijd je backup nog terug plaatsen. Maar goed, soms kan je wel eens een paar contacten verliezen, wat niet je eigen schuld hoeft te zijn. 

Kun je naar Contacten gaan -> Klik rechtsboven op Meer -> Instellingen -> Weer te geven contacten -> Vink Samsung-account aan, zie je ze dan wel? Wellicht heb je de contacten automatisch gesynchroniseerd met jouw Google-account. Dan zou je even bij Instellingen -> Accounts -> Google-account kunnen kijken.

Dit is eigenlijk alles wat ik er van weet, verder ben ik geen Samsung expert. Dus mocht een nog iemand anders zijn met een oplossing, dan lees ik het ook graag 🙂

Assie1969
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb op mijn Samsung niet de optie Meer instellingen of Weer te geven contacten

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dan zal je op iemand van Vodafone moeten wachten of iemand die meer weet over een samsung toestel. Maar je kan natuurlijk ook even langs een Vodafone winkel gaan en daar vragen. 

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Als prullenbak ingeschakeld is, kun je die vinden bij de 3 streepjes links bovenaan binnen de contacten app. Is de prullenbak niet ingeschakeld, dan is het contact echt weg helaas.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Assie1969 . oh jee, iets verwijderd dat niet de bedoeling was is altijd lastig. @Spara geeft hier een goede tip. Is je prullenbak ingeschakeld? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic