JohnvdH

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

vervelende banner op mijn Vodafone, hoe krijg je die weg.

Goedemorgen.

 

Als ik mijn gegevens wil bekijken over mijn abonnement, dan staat deze banner(zie foto)over mijn gegevens zodat ik niet alles goed zien. Weet iemand hoe je deze wegkrijgt? Gisterenmorgen mijn abonnement gewijzigd en s'avonds stond deze banner op mijn Vodafone.  Ik log in met een Mac mini met de Safari browser.

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @JohnvdH, goedemorgen!

Oh dit is zeker irritant midden in je scherm! Wil je eens kijken of je deze banner weg kunt krijgen door de cookies in te stellen met behulp van dit topic? En krijg je de melding ook via een andere browser?

JohnvdH
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Heb ook andere browsers getest gebeurd het zelfde, app wil nu ook. niet inloggen. Via de chat werd gezegd het account te verwijderen en een nieuwe te maken dat is wel erg drastisch vind ik.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Voorheen kon je zeggen Nee, liever niet en dan kreeg je die gekke pop-up ook niet meer. Maar tegenwoordig krijgen we die weer wel in beeld te zien. Dat is vrij vervelend, dat is mij ook al opgevallen. En wat je zegt @JohnvdH, om nu je account te verwijderen en opnieuw te moeten aanmaken is wel heel gek. Dat zou ik ook niet doen.

Ik denk eerder dat er iets mis is gegaan in de koekjes trommel en dat de boel door elkaar is gehusseld (krijg je hele muffe koekjes van). Het is mij ook nog niet gelukt, ik zeg altijd dat ik geen koekjes wil accepteren. 

JohnvdH
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

De banner is nu weg, ik heb de iPhone opnieuw geïnstalleerd maar de app heeft er tot nu toe geen zin. Hierover gechat met Vodafone maar dan kom je ook niet verder dan opnieuw installeren of even wachten wie weet doet ie het dan wel tja.

JohnvdH
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Alle instellingen nog een keer gewist van de iPhone, maar helaas de app heeft er geen zin in, je ziet het cookie accepteren scherm wel maar daar bovenop zit een draaien eenVodafone logo zodat je de cookies niet kunt accepteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @JohnvdH 
Is het inmiddels gelukt om weer in te loggen in My Vodafone? Zoals je hier kunt lezen waren er gisteren inderdaad wat problemen met het inloggen 😞 

JohnvdH
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Goedemorgen Cecilia

 

Site en app beide werken weer goed, ik had contact gehad via de chat en ze wisten van de storing en het is weer opgelost dus dit topic kan gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic