mjs87

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vervelend!!!

hallo ik heb een probleem
 
 
mijn contract kan ik 21 aug verlengen, nu heb ik vorige week contact gehad met vodafone met de vraag of dit eerder kon omdat ik maandag op vakantie ga, 3 daqen later krijg ik een mail terug met het volgende
 
 
In uw gegevens zie ik dat uw abonnement afloopt op 21 december 2012. U kunt uw abonnement 4 maanden voor deze datum verlengen. Normaal gesproken gaat dit niet eerder, maar omdat u nog zo kort voor de verlengingsperiode zit, kan dit vast geregeld worden. Ik kan u echter geen aanbieding doen.

Ik verzoek u om hiervoor contact op te nemen met het gratis telefoonnummer 0800-0560. Bespreekt u de verlenging liever niet telefonisch, dan kunt u uiteraard ook terecht bij een Vodafone Winkel.
 
 
oke heel fijn dus, ik gisteren bellen en nogmaals voor de zekerheid na gevraagt en nogmaals was dit geen probleem, en gisteren middag dus bij vadofone geweest en het verhaal vertelt en de mail laten lezen, dus die medewerken 2 uur lang aan het bellen en uiteindelijk kon ik toch niet mijn abonement verlengen ik boos natuurlijk! als je iets belooft moet je dit ook na komen,
 
oke ik dus maar een nieuw abonement afgesloten en heb dus mijn toestel,
vanmorgen vodafone weer gebeld om door te geven dat ik het oude abonement die ik eigelijk wou verlengen dus op wil zeggen,
 nu vraag de medewerker aan de telefoon wat de reden van het opzeggen is, ik heb dus weer het verhaal uitgelegt, en ze was het met me eens, nu heb ik de naam van de gene die mij toestemming gaf om vervroegt te verlengen door gegeven aan de mederwerken en ze zij dat ze mij maandag weer zouden bellen en dit zouden regelen, nu heb ik hier niet zoveel vertrouwen in maja zit dus wel met een dubble abonement heel jamer
 
4
1 Reactie 1
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Waarom heb je dat nieuwe abo afgesloten?
Niet erg praktisch toch, nu heb je 2 abo's, 2 nummers en ben je straks je eigen nummer kwijt als je je bestaande abo afsluit.
 
Had je dan niet beter kunnen wachten tot na de vakantie??
 
Het is normaal dat je 4 maanden vantevoren mag verlengen, dat is de grens.
Ik snap dat ze niet hadden moeten zeggen dat het had gekund om het 3 dagen eerder te doen, maar als degene die dat zegt je dan geen aanbieding kan doen en in de winkel hetzelfde dan begon ik me toch eens te bedenken of het dan wel klopte.
Dan had je toch kunnen bellen naar dat nummer dat ze je per mail hadden doorgestuurd?
 
Daarnaast weet ik uit ervaring dat ze in de winkels niets in het systeem kunnen veranderen als ze eerder dan 4 maanden voor afloop een abo willen verlengen. Het systeem geeft ze dan geen toegang. Dus vandaar dat de medewerker uit de winkel zo lang heeft moeten bellen en heeft dus uiteindelijk geen toegang gekregen omdat de lijn op 4 maanden wordt getrokken.
 
Ik snap heel vervelend als 1 iemand zegt ja het kan, en het kan dan uiteindelijk niet.
Maar dat je met 2 abo's nu zit, dat is je eigen keuze geweest.... had niet gehoeven als je nog even had gewacht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic