hallo ik heb een probleem
mijn contract kan ik 21 aug verlengen, nu heb ik vorige week contact gehad met vodafone met de vraag of dit eerder kon omdat ik maandag op vakantie ga, 3 daqen later krijg ik een mail terug met het volgende
In uw gegevens zie ik dat uw abonnement afloopt op 21 december 2012. U kunt uw abonnement 4 maanden voor deze datum verlengen. Normaal gesproken gaat dit niet eerder, maar omdat u nog zo kort voor de verlengingsperiode zit, kan dit vast geregeld worden. Ik kan u echter geen aanbieding doen.
Ik verzoek u om hiervoor contact op te nemen met het gratis telefoonnummer 0800-0560. Bespreekt u de verlenging liever niet telefonisch, dan kunt u uiteraard ook terecht bij een Vodafone Winkel.
oke heel fijn dus, ik gisteren bellen en nogmaals voor de zekerheid na gevraagt en nogmaals was dit geen probleem, en gisteren middag dus bij vadofone geweest en het verhaal vertelt en de mail laten lezen, dus die medewerken 2 uur lang aan het bellen en uiteindelijk kon ik toch niet mijn abonement verlengen ik boos natuurlijk! als je iets belooft moet je dit ook na komen,
oke ik dus maar een nieuw abonement afgesloten en heb dus mijn toestel,
vanmorgen vodafone weer gebeld om door te geven dat ik het oude abonement die ik eigelijk wou verlengen dus op wil zeggen,
nu vraag de medewerker aan de telefoon wat de reden van het opzeggen is, ik heb dus weer het verhaal uitgelegt, en ze was het met me eens, nu heb ik de naam van de gene die mij toestemming gaf om vervroegt te verlengen door gegeven aan de mederwerken en ze zij dat ze mij maandag weer zouden bellen en dit zouden regelen, nu heb ik hier niet zoveel vertrouwen in maja zit dus wel met een dubble abonement heel jamer
4