Rolfus070

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vervangend toestel service

hallo allemaal,

ik heb gister een ongeluk gehad daarbij is mijn iphone 5s beschadigd bij geraakt.
nu heb ik vanochtend de verzekering gebeld en daar ben ik heel goed geholpen.
nu heb ik net mijn iphone ingeleverd en heb ik mijn leentoestel in ontvangst genomen.
ik ging er van uit dat ik een gelijkwaardig toestel zou krijgen want heb namelijk een redelijk duur abonoment met 4g en meerdere extra's. alleen heb ik een iphone 4s gekregen. het is nogal vervelend dat ik nu dus een vodafone RED abonement heb met 4g erop en dat ik dan geen gelijkwaardig toestel krijg geleverd.
kan iemand mij hiermee helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Rolfus070 & @SamsungExpert
Wij proberen altijd een gelijkwaardig toestel te leveren als leentoestel.
Nu valt "vergelijkbaar" op verschillende manieren uit te leggen. Het wel of niet functioneren op het 4G netwerk maakt (op dit moment) geen deel uit van deze vergelijking. Hopelijk heb je snel je eigen telefoon weer terug en kun je optimaal gebruik maken van alle diensten die we aanbieden. Fingers crossed.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Rolfus070 ,

Het is zeker vervelend als je en RED abonnement hebt genomen maar dat je tijdelijke leentoestel geen gebruik kan maken van het 4G LTE netwerk. Het zou zo kunnen zijn dat niet alle toestellen op voorraad zijn voor het tijdelijk gebruik of dat deze als is uitgeleend.

Je zou eens even kunnen vragen of er momenteel en andere mogelijkheid is dan alleen de 4S. Op de volgende pagina staat ook wat informatie over VTS, https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/vervangend-toestel-service.shtml

Wil je in contact komen met de klantenservice? Check de volgende link dan, https://www.vodafone.nl/support/
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Rolfus070 & @SamsungExpert
Wij proberen altijd een gelijkwaardig toestel te leveren als leentoestel.
Nu valt "vergelijkbaar" op verschillende manieren uit te leggen. Het wel of niet functioneren op het 4G netwerk maakt (op dit moment) geen deel uit van deze vergelijking. Hopelijk heb je snel je eigen telefoon weer terug en kun je optimaal gebruik maken van alle diensten die we aanbieden. Fingers crossed.
hexclam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nu heb ik het zelfde probleem als @Rolfus070

hebben jullie na een jaar (en een zeer uitgebreid landelijk 4g netwerk)
nogsteeds niet gefixed? dat een vervangend toestel van een red abbonement houder daad werkelijk
ook 4g belangrijk is?

mijn s4 is namelijk stuk en opgestuurd, en dan krijg ik een S3 en volgens de totale specs is dat totaal geen gelijkwaardig model....
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hexclam ,

Mensen die en iPhone 6 (plus) hebben aangeschaft maar er en defect is ontstaan kunnen ook niet direct de iPhone 6 krijgen deze krijgen zeker de iPhone 5S of iPhone 5. Er wordt altijd gekeken om de klant tijdelijk gebruik te laten maken van hetzelfde toestel dit is helaas niet altijd het geval...
4G zit nog niet bij de vergelijking.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic