michelb

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vervangen mobiel wegens defect

Hallo, misschien dat ik via deze weg wat sneller op weg geholpen kan worden.
Begin september is mijn telefoon, binnen de garantie, stuk gegaan.
Deze is ter reparatie naar dynafix gegaan en een vervangend toestel is bij mij thuis afgeleverd, prima service trouwens.
3 weken later krijg ik mijn telefoon weer terug. Helaas, er is niks gedaan aan de storing omdat de telefoon volgens de reparateur gewoon werkt. Niet dus, probleem is niet verholpen. Weer gebeld met dynalogic, toestel word weer opgehaald, het is nu begin oktober, en weer krijg ik een vervangend toestel. Begin november, omdat het er stil blijft besluit ik eens te bellen en te vragen naar de status van de reparatie. Dynalogic geeft aan dat er half oktober een mail is verstuurd dat mijn toestel niet meer gerepareerd kan worden en dat de fabrikant (sony) restitutie geeft om een ander toestel te kunnen krijgen. Dit is door dynalogic met vodafone gecommuniceerd. De reden dat ik geen mail heb ontvangen is dat men .com ipv .nl achter mijn email adres heeft staan. Niemand, van
zowel dynalogic als vodafone, neemt hierop enige actie om mij te contacteren via mijn mobiele nummer wat uiteraard bekend is bij hun. Dus na het gesprek met dynalogic bel ik met vodafone omdat zij het vervangen van het toestel verder regelen. De klantenservice zien in hun systeem de mail van dynalogic en de vervolg acties van vodafone. Er is mij gemailed (verkeerd mail adres dus niet ontvangen) met een aanbod ter vervanging van mijn toestel. De klantenservice medewerker kan mij deze mail wel voorlezen maar niet forwarden omdat dit niet kan volgens hun. Wel leest hij mij de inhoud van de mail voor. Vervolgens stuurt deze medewerker mij naar een vodafone winkel toe, daar zouden ze mij verder helpen. Ik naar de vodafonewinkel maar helaas. Ze kunnen mij daar niet helpen. Wel bellen ze voor mij met de klantenservice zodat er van die kant naar een oplossing gezocht kan worden. Een half uurtje later word ik gebeld door de klantenservice. Met deze medewerker bespreek ik het aanbod van vodafone ter vervanging van mijn toestel. De 2 aangeboden toestellen voldoen niet aan bepaalde specificaties welke mijn defecte toestel wel had. Ik geef dus aan dat ik dit aanbod niet kan accepteren. De medewerker helpt mij verder prima en geeft aan dat hij een case aanmaakt bij de afdeling die deze zaken behandeld. Dit is nu 6(????) werkdagen geleden en het blijft angstvallig stil. Wel heb ik de klantenservice gebeld maar die kunnen niks anders voor mij betekenen dan te zeggen dat ik geduld zal moeten hebben. U begrijpt dat door alle miscommunicatie dat ik een beetje huiverig ben voor afwachten en geduld hebben. Dus eigenlijk hoop ik via deze weg iemand te kunnen bewegen om deze zaak op te lossen, ik vind het belachelijk dat dit zo lang duurt.
Graag hoor ik van jullie, groeten michel bitter
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Michel, ik begrijp dat je graag snel een reactie wilt. Het forum is echter niet echt een onderdeel van de reguliere klantenservice, we zijn er vooral voor algemene informatie en tip&tricks voor klanten, door klanten.
Als je wilt kun je altijd even contact opnemen via bv twitter of facebook. Mijn collega's daar kunnen de status van de case voor je opvragen

Bekijk in context

2 Reacties 2
michelb
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prima reactie snelheid hebben jullie trouwens........
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Michel, ik begrijp dat je graag snel een reactie wilt. Het forum is echter niet echt een onderdeel van de reguliere klantenservice, we zijn er vooral voor algemene informatie en tip&tricks voor klanten, door klanten.
Als je wilt kun je altijd even contact opnemen via bv twitter of facebook. Mijn collega's daar kunnen de status van de case voor je opvragen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic