AngelP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verschillende nummers niet bereikbaar

Ik kan verschillende nummers niet bereiken. Dan krijg ik de melding dat ze momenteel niet bereikbaar zijn. terwijl iemand anders de nummers wel gewoon kan bellen.

Ook had ik ineens geen internet als ik in duitsland ben.

Ik heb vandaag een nieuwe simkaart ontvangen maar dit heeft niet geholpen

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AngelP 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat lastig toch als het niet wil werken. Heb je al een SIM swap gedaan? Dit is het wisselen van je eigen SIMkaart in een ander toestel en die van iemand anders in je eigen toestel. Daarmee kan je kijken of het nu aan je toestel ligt of aan je SIMkaart. Dan ben je namelijk weer een stapje verder. Daarnaast kan je ook controleren of je APN (voor Android / voor iPhone) gegevens wel goed zijn ingevuld. 

Laat nog even weten of het gelukt is, of niet. Tijdens deze feestdagen kan het soms langer duren voor iemand van Vodafone je verder kan helpen. Daarom is mijn advies om contact op te nemen met de klantenservice, mocht het allemaal niet blijven werken. Eventueel zouden ze dan je nummer een reset kunnen geven op het netwerk. Maar probeer eerst even je SIMkaart swap en lees ook even die APN topic (voor Android / voor iPhone)  even door. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @AngelIP
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Super onhandig dat je diverse telefoonnummers niet kan bereiken. Door het aanvragen van een nieuwe simkaart heb je de simkaart zelf al als mogelijke boosdoener uitgesloten. Er is dus iets anders aan de hand wat dit probleem veroorzaakt. Ik zie dat @Energieboy je al enkele handige tips nog heeft gegeven. Kijk hier vooral eventjes naar. Mocht dit niet tot de oplossing leiden, dan het advies om even contact op te nemen met onze klantenservice. Er kunnen dan direct meerdere zaken worden gecontroleerd en gecheckt. Houd je ons op de hoogte? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic