quastje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verschillen prijs Iphone SE

Ik heb een Voucher van mijn werk gekregen om een telefoon bij jullie te bestellen. 

Ik heb interesse in een iPhone SE. Die kost op de website waar ik een telefoon mag kiezen m.b.v. de voucher € 454,12.

Als ik als particulier gewoon een nieuw abbonementje wil afsluiten dan kost die zelfde telefoon slechts 409 euro.

Hoe kan dat? Moeten de prijzen nog aangepast worden? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @quastje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is een beetje een lastige kwestie. Want ik denk dat je werkgever een afspraak heeft gemaakt met Vodafone en daarom heeft die ook vouchers gekregen om deze te gebruiken. Ik denk dat dit een hele andere afspraak is omdat het om een zakelijk abonnement gaat en in je tweede voorbeeld heb je het over een particuliere afspraak.

Die twee dingen kan je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Het beste wat je werkgever kan doen is contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone en vragen waarom zijn prijs hoger ligt dan de prijs voor particulieren. Deze krijgt daar dan zeker uitleg over.

Dit is namelijk een particulieren klanten helpen klanten community en zakelijk geen inzicht van wat er afgesproken is, of kan worden. Dus ik denk dat je baas even zelf contact op kan nemen met Vodafone zakelijk en dan kunnen die met hem mee kijken wat ze nog voor hem kunnen betekenen?!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @quastje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is een beetje een lastige kwestie. Want ik denk dat je werkgever een afspraak heeft gemaakt met Vodafone en daarom heeft die ook vouchers gekregen om deze te gebruiken. Ik denk dat dit een hele andere afspraak is omdat het om een zakelijk abonnement gaat en in je tweede voorbeeld heb je het over een particuliere afspraak.

Die twee dingen kan je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Het beste wat je werkgever kan doen is contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone en vragen waarom zijn prijs hoger ligt dan de prijs voor particulieren. Deze krijgt daar dan zeker uitleg over.

Dit is namelijk een particulieren klanten helpen klanten community en zakelijk geen inzicht van wat er afgesproken is, of kan worden. Dus ik denk dat je baas even zelf contact op kan nemen met Vodafone zakelijk en dan kunnen die met hem mee kijken wat ze nog voor hem kunnen betekenen?!

quastje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tja… bedankt voor je antwoord.

Ik zal mijn baas laten bellen. Vind het wel vreemd. Als bedrijf met circa 800 werknemers verwacht je eerder wat extra korting ipv hogere prijzen

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
quastje wrote:

tja… bedankt voor je antwoord.

Ik zal mijn baas laten bellen. Vind het wel vreemd. Als bedrijf met circa 800 werknemers verwacht je eerder wat extra korting ipv hogere prijzen

 

Uh ja, dan mag je wel een aardige korting verwachten 
Laat je baas maar even contact opnemen en het uitvechten met Vodafone 
Dat komt vast wel goed 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic