jolan

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vermelding telefoongids

dit is ondertussen mijn 3e nmr...vodafone voelt zich schijnbaar gerechtigt om mijn telefoonnummer(notabene met adres en al!!) door te sturen aan de telefoongids,ik ben er wel een beetje klaar mee,zit niet te wachten op dit soort grapjes.
bij de vorige nummerwijziging werd mij belooft dat ze me er uit zouden halen,dit was ook het geval maar nu 2 weken na dato vind ik mezelf er gewoon weer:@
wat kan ik nou nog doen,weer!!! een andr nmr aanvragen,tegoed kwijt zijn ect???
6 Reacties 6
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jolan. dat klinkt inderdaad niet best. Ik kan het helaas niet voor je nakijken omdat ik geen Vodafone gegevens kan vragen via het forum. Ik adviseer je om contact te zoeken met Vodafone via Twitter of Facebook. Mijn collega's van de 24/7 webcrew kunnen het voor je nakijken waar het mis gaat en het voor je oplossen 🙂 Ik vraag me alleen af of het een 06 nummer betreft of een Vodafone Vast nummer ? Wil je me op de hoogte houden van de afloop ?
jolan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
gaat om m n 06 nmr,ik ga even kijken of ik ze via twitter kan bereiken.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Dat gaat zeker lukken 🙂 Succes !
jolan
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
op de 1 of andere manier stond ik vermeld bij telefoongids,infodiensten ect(wist niet dat vodafone dat kan aanvinken)na heel veel twitterverkeer heen en weer,en na dubbelcheck zou het nu opgelost moeten zijn.
hopelijk blijft de schade beperkt en hoef ik niet opnieuw een ander nummer aan te vragen.
een tip:kijk een bij mijnnummervermelding.nl,dan zie je waar je aangemeld staat....even afwachtn dus:S
AS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit inmiddels ook ontdekt wat ik echt ronduit belachelijk vind. Met alle voorletters, achternaam, adres en 06nummer en al in de online telefoongids! In mijn contract heb ik hier niets over gelezen. Fijn dat je verhuist en verwacht dat aangaande je eigen veiligheid bepaalde mensen niet kunnen traceren waar je woont, dan zet Vodafone het wel online. Ik heb het nu aangepast in mijn eigen account instellingen. Kan ik nu wel verwachten dat z.s.m. alle gegevens ook daadwerkelijk worden verwijderd?!!!!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi AS

Bij het afsluiten van je abonnement wordt gevraagd of je bezwaar hebt tegen het vermelden van je gegevens in het telefoonboek. Als je dan op nee klikt dan zullen je gegevens inderdaad in het telefoonboek worden getoond. Als je op ja klikt dan geef je aan dat je hiertegen wel bezwaar hebt. Ik kan me wel voorstellen dat dit verwarrend is. Wij kunnen er niet voor zorgen dat je gegevens uit het telefoonboek worden gehaald aangezien er dan eerst een nieuwe editie gemaakt moet worden. De telefoongids voert wel regelmatig een update uit op hun site dus als je hebt aangegeven dat je gegevens daar niet meer zichtbaar mogen zijn dan zullen zij je gegevens uiteindelijk verwijderen. Ik kan alleen niet aangeven hoe lang dat precies gaat duren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic