Wappie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlies batterij bij het afkoppelen lader/traag internet

Hallo,
Sinds 7 dagen eigenaar van de S4 maar de batterij wordt constant leeg geslurpt op hoog niveau. Sterker nog: bij het loskoppelen van de lader nadat hij er een nacht aan heeft gelegen kost mij dit zomaar 30% van mij batterij vermogen. Weet niet of ze bij Samsung ook verlengsnoeren verkopen maar misschien handig om die er standaard bij te leveren. Hoor dit probleem namelijk vaker hier in de omgeving. Ook is het Internet verschrikkelijk traag van Vodafone hier in Hillegom (2182ew) begin langzamerhand spijt te krijgen van mijn keuze...

#jammer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Reparatie kan een oplossing zijn. Ik lees veel op het forum dat er iets aan de hand kan zijn met je batterij, is wellicht een productiefout.

Bekijk in context

5 Reacties 5
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Vandaag nog retourneren als dead on arrival en een nieuw toestel eisen, dat kan tot uiterlijk 1 week na aankoop....
Wappie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dan ben ik helaas al te laat zie ik net op de bon. Reparatie/nieuwe batterij een oplossing?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Reparatie kan een oplossing zijn. Ik lees veel op het forum dat er iets aan de hand kan zijn met je batterij, is wellicht een productiefout.
Wappie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is Samsung daar dan ook al op aangesproken anders heeft het weinig zin om nu al een nieuwe aan te vragen lijkt mij...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Samsung is aansprakenlijk voor je toestel zo ook de, batterij, oortjes, oplader en usb kabel (6 maanden garantie). Het toestel zelf heeft en garantie tijd van 2 jaar.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic