Caecile van Gor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verleninging contract nieuw toestel

hallo, 

 

ik weet dat ik mijn contract kan verlengen (zakelijk abonnement) en dat ik dan in aanmerking kom voor een nieuw toestel. Waar kan ik uit kiezen (samsung) en hoe doe ik dat? 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Caecile van Gorp 
Als het gewoon je eigen contract is en jij bent de eigenaar en je wilt weer een zakelijk abonnement, ga dan gewoon naar de website van Vodafone en kies voor zakelijk abonnement. Ga daar lekker rond kijken wel nieuw toestel en nieuw abonnement je wilt en vraag deze aan. Dan komt het allemaal goed 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Caecile van Gorp 
Als het gewoon je eigen contract is en jij bent de eigenaar en je wilt weer een zakelijk abonnement, ga dan gewoon naar de website van Vodafone en kies voor zakelijk abonnement. Ga daar lekker rond kijken wel nieuw toestel en nieuw abonnement je wilt en vraag deze aan. Dan komt het allemaal goed 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht je hulp nodig hebben met verlengen dan kun je hiervoor bellen met 0800-0500. Mijn collega's van de afdeling verkoop helpen je hier graag verder mee @Caecile van Gorp 

Laat je weten of het gelukt is?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Caecile van Gorp? Heb je nog een update voor ons?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic