Hallo Sergeveuger,
Niemand op dit Forum kan jou daar een correct antwoord op geven. Wij hebben geen inzage in individuele klant-gegevens en ook niet in abonnements-gegevens. Dus of jouw abonnement is omgezet kunnen wij niet zien. Ook de Moderators op dit Forum houden zich niet bezig met individuele klachten.
Voor abonnementen die in de Vodafone winkels zijn afgesloten of verlengd, krijg je een overeenkomst verlenging mee. Daarop staat rechtsbovenaan het telefoonnummer vermeld: 0900 - 0140
Dat telefoonnummer moet je bellen (met een geleende smartphone of een bedrade aansluiting) om je vraag aan de juiste Vodadone medewerker te kunnen stellen.
Dit Forum is niet bedoeld voor individuele vragen of klachten. Want de Forum-leden en Forum-Experts hebben geen inzage in klanten-bestanden en ook niet in financiële gegevens. Houd daar in het vervolg rekening mee. Dus geen individuele kwesties posten op dit openbare Forum.
Twitteren met Vodafone Nederland kan ook. Het account is:
@VodafoneNL Succes!
Netwerker