sergeveuger

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlening contract niet omgezet

Ik heb vandaag in de winkel mijn databundel laten omzetten naar een smart 700. Maar hij is niet omgezet en kan ik niet bellen. Wanneer wordt dat gedaan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Sergeveuger,

Niemand op dit Forum kan jou daar een correct antwoord op geven. Wij hebben geen inzage in individuele klant-gegevens en ook niet in abonnements-gegevens. Dus of jouw abonnement is omgezet kunnen wij niet zien. Ook de Moderators op dit Forum houden zich niet bezig met individuele klachten.

Voor abonnementen die in de Vodafone winkels zijn afgesloten of verlengd, krijg je een overeenkomst verlenging mee. Daarop staat rechtsbovenaan het telefoonnummer vermeld: 0900 - 0140

Dat telefoonnummer moet je bellen (met een geleende smartphone of een bedrade aansluiting) om je vraag aan de juiste Vodadone medewerker te kunnen stellen.

Dit Forum is niet bedoeld voor individuele vragen of klachten. Want de Forum-leden en Forum-Experts hebben geen inzage in klanten-bestanden en ook niet in financiële gegevens. Houd daar in het vervolg rekening mee. Dus geen individuele kwesties posten op dit openbare Forum.

Twitteren met Vodafone Nederland kan ook. Het account is:@VodafoneNL

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Sergeveuger,

Niemand op dit Forum kan jou daar een correct antwoord op geven. Wij hebben geen inzage in individuele klant-gegevens en ook niet in abonnements-gegevens. Dus of jouw abonnement is omgezet kunnen wij niet zien. Ook de Moderators op dit Forum houden zich niet bezig met individuele klachten.

Voor abonnementen die in de Vodafone winkels zijn afgesloten of verlengd, krijg je een overeenkomst verlenging mee. Daarop staat rechtsbovenaan het telefoonnummer vermeld: 0900 - 0140

Dat telefoonnummer moet je bellen (met een geleende smartphone of een bedrade aansluiting) om je vraag aan de juiste Vodadone medewerker te kunnen stellen.

Dit Forum is niet bedoeld voor individuele vragen of klachten. Want de Forum-leden en Forum-Experts hebben geen inzage in klanten-bestanden en ook niet in financiële gegevens. Houd daar in het vervolg rekening mee. Dus geen individuele kwesties posten op dit openbare Forum.

Twitteren met Vodafone Nederland kan ook. Het account is:@VodafoneNL

Succes!

Netwerker
Amberthevissen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn abbo verloopt 17okt 2014 maar op de app is het mog steeds niet veranderd hoelang duurt het voor dat het nieuwe abbo te zien is want nu ga ik ook kver me abbo heen als ik nog steeds me oude heb
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Amber, dat kan een dag duren. Als je bijna over je bundel gaat, dan zou ik de klantenservice even bellen of bv chatten (via je PC) via vodafone.nl/support (rechts onderin de pagina). Zou zonde zijn als je onnodig buiten je bundel ging toch? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic