Ydderf
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging

Heb verlengd en ander abonnement, waarom zie ik die niet in mijn Vodafone?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Kun je eens de gegevens aanvullen in je profiel @Ydderf? Dan kan ik met je meekijken naar de verlenging.
Een verlenging gaat altijd in op de einddatum van je huidige abonnement. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9152Reacties
  • 2918Oplossingen
  • 1989Likes

Hoi @Ydderf 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe lang is dat geleden? Heb je hetzelfde klantnummer behouden?
Heb nog even geduld, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is of je kan zelf contact opnemen met de klantenservice. Als je hier wil wachten, vul dan bij profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. Wil je hier zelf achteraan, neem dan contact op met de klantenservice.

Laat het hier dan wel even weten, dan weten ze wat je doet, of hebt gedaan 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Reacties
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Hey @Ydderf . Welkom hier!

Ik vraag me dezelfde dingen af als @Energieboy . Hoe lang geleden heb je je abonnement verlengt. En is de verlenging al ingegaan of alleen nog aangevraagd? 

Ydderf
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abonnement is 18 10 2020 in gegaan.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1657Oplossingen
  • 2009Likes

Kun je eens de gegevens aanvullen in je profiel @Ydderf? Dan kan ik met je meekijken naar de verlenging.
Een verlenging gaat altijd in op de einddatum van je huidige abonnement. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic