Mar1973

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging

Ik ben aan abbonnement verlenging toe( stond ook in mijn vodafone) bevestiging kwam binnen, ook t nieuwe contract. Maar nergens een track en trace. En nu staat er opeens dat ik pas in mei 2021 verlengen kan? Geen mail of niks gehad. Hoe zit het nou?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mar1973 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Hé, dat is bijzonder! Logisch dat je graag wilt weten hoe de vork nu precies in de steel steekt. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel, waardoor ik geen kijkje achter de schermen kon nemen. Wil je jouw Community profiel aanvullen met deze gegevens en mij een seintje geven? Dan kijk ik graag met je mee. Je kunt ook altijd gratis even bellen naar mijn collega's van de afdeling Status Order. Zij zijn bereikbaar via 0800-0560. Mogelijk dat de beller in dit geval sneller is, aangezien wij in het weekend via deze weg niet bereikbaar zijn. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mar1973 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Hé, dat is bijzonder! Logisch dat je graag wilt weten hoe de vork nu precies in de steel steekt. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel, waardoor ik geen kijkje achter de schermen kon nemen. Wil je jouw Community profiel aanvullen met deze gegevens en mij een seintje geven? Dan kijk ik graag met je mee. Je kunt ook altijd gratis even bellen naar mijn collega's van de afdeling Status Order. Zij zijn bereikbaar via 0800-0560. Mogelijk dat de beller in dit geval sneller is, aangezien wij in het weekend via deze weg niet bereikbaar zijn. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je contact opgenomen met mijn collega's of kunnen wij je nog verder helpen vanuit hier @Mar1973?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic