Ik ben aan abbonnement verlenging toe( stond ook in mijn vodafone) bevestiging kwam binnen, ook t nieuwe contract. Maar nergens een track en trace. En nu staat er opeens dat ik pas in mei 2021 verlengen kan? Geen mail of niks gehad. Hoe zit het nou?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Mar1973
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Hé, dat is bijzonder! Logisch dat je graag wilt weten hoe de vork nu precies in de steel steekt. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel, waardoor ik geen kijkje achter de schermen kon nemen. Wil je jouw Community profiel aanvullen met deze gegevens en mij een seintje geven? Dan kijk ik graag met je mee. Je kunt ook altijd gratis even bellen naar mijn collega's van de afdeling Status Order. Zij zijn bereikbaar via 0800-0560. Mogelijk dat de beller in dit geval sneller is, aangezien wij in het weekend via deze weg niet bereikbaar zijn.
Hi @Mar1973
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Hé, dat is bijzonder! Logisch dat je graag wilt weten hoe de vork nu precies in de steel steekt. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je Community profiel, waardoor ik geen kijkje achter de schermen kon nemen. Wil je jouw Community profiel aanvullen met deze gegevens en mij een seintje geven? Dan kijk ik graag met je mee. Je kunt ook altijd gratis even bellen naar mijn collega's van de afdeling Status Order. Zij zijn bereikbaar via 0800-0560. Mogelijk dat de beller in dit geval sneller is, aangezien wij in het weekend via deze weg niet bereikbaar zijn.
Heb je contact opgenomen met mijn collega's of kunnen wij je nog verder helpen vanuit hier @Mar1973?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.