Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Vodafone Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
iphoris

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging per ongeluk 2x aangeklikt

Hallo,

ik heb mijn abbonnement verlengd maar heb per ongeluk 2x bevestigd en heb ook twee bevestigings mailtjes gehad, wat nu? heb geprobeerd er 1 te annuleren maar dat werkt helaas niet.

gr. Marloes
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
  • 0Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey iphoris,

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Vandaag kun je ze hiervoor via de chat bereiken en anders vanaf morgen is de reguliere klantenservice weer geopend.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes Stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic