markvz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging nog niet ingegaan

Afgelopen vrijdag heb ik mijn abonnement in de winkel verlengt van sim-only naar Vodafone red 1gb met toestel. Er werd mij in de winkel verteld dat het abbonement per direct in zou gaan. Heb ook bevestiging gehad via de mail, maar mijn abonnement is nog steeds niet omgezet. In my Vodafone staat mijn oude abonnement nog en heb nog geen 4G bereik gehad.
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @markvz ,
Super om te lezen datje je abonnement hebt verlengd:D
Het is inderdaad de bedoeling om je abonnement gelijk om te zetten, zodat je van alle features van je telefoon gebruik kunt maken. Op dit hebben we een kleine achterstand in het activeren van nieuwe abonnementen (de winkel verkoopt teveel ;)). Zullen we afspreken dat je vandaag nog even afwacht? Je krijgt een mail als we het abonnement hebben omgezet. Als het morgen nog steeds niet is omgezet, dan moeten we even een andere weg bewandelen. Het forum is dan niet het juiste kanaal (we hebben gegevens van je nodig die je hier niet kwijt wil). Je kunt dan beter een facebook Privébericht sturen.


Fingers crossed dat het inmiddels is opgelost.
Geef je in dat geval ook nog even een terugkoppeling?
markvz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prima, dan wacht ik het vandaag nog even af.

Bedankt alvast voor uw antwoord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic