EllesB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

verlenging met toestel gaat de mist in

Vorige week mijn abonnement verlengt met 2 jaar en een nieuwe Iphone4 S. Ik ben 12 jaar trouwe klant met 4 abonnementen voor het hele gezin. Ik begin nu toch echt te twijffelen of ik nog wel klant wenst te blijven met alle abonnementen.
 
Tot nu toe geen enkel probleem met verlengen enz. enz. maar wat ik nu mee maak slaat toch werkelijk alles.
 
Nadat ik de bevestiging had ontvangen van de verlenging staat er een afleveradres van iemand die ik totaal niet ken. Meteen hiervoor gebeld. Toestel bleek al te zijn verzonden naar die persoon. Medewerker zou afleveradres aanpassen voor een toestel wat al verzonden was. Knap hoor! 
 
Ik heb zelf gezorgd dat het toestel retour Vodafone ging omdat ik het pakketnummer van een medewerker heb gekregen. Mooi zou je denken dan komt hij alsnog mijn kant op met het juiste afleveradres. Om dit te controleren nogmaals maar eens bellen met de klantenservice. 
 
Ja hoor mevrouw, het toestel is retour en ik zal zorgen dat het alsnog naar het juiste adres wordt gestuurd. Dit was de tweede keer dat ik dit hoorde nadat ik zowel maandag, als dinsdag en woensdag contact heb gezocht. Iedereen zou een mail sturen naar een speciale afdeling die dan contact met mij zou opnemen. Tot op heden niet gehoord. De medewerker van woensdag gaf aan dat het toestel dan begin volgende week wel bij mij geleverd zou worden. Mhh niet mee eens!!! Abonnement is inmiddels omgezet maar geen toestel te bekennen. Medewerker geeft mij volgens haar zeggen dan 1 maand gratis abonnementskosten ter compensatie. 
Prima, ben tevreden.
 
Vandaag rekening ontvangen met de naam en adresgegevens van het foutieve afleveradres. Dan maar weer in de telefoon klimmen. De eerste medewerker die ik sprak begreep totaal niet waar wat er fout was en verbond mij door naar een andere afdeling. 10 minuten in de wacht, geen medewerker gesproken. Nogmaals bellen dan. Weer een andere medewerker ging het uitzoeken. Mijn vraag aan hem "collega van woensdag zou een opdracht hebben gegeven om het toestel nogmaals naar mij toe te sturen met het juiste adres. Is dit ook gebeurd?" Nee mevrouw, dit is niet gebeurd. "En de gratis maand abonnementskosten?" Nee mevrouw, ook dit is niet goed doorgekomen.
 
Medewerker van nu gaat het uitzoeken en belt mij terug. 
 
Gelukkig ging ik niet zo met klanten om toen ik nog voor Vodafone werkte! Wat is er veranderd in al die jaren?
 
Een teleurgestelde klant.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EllesB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig, er zijn nog medewerkers die moeite voor je doen.

Dank je wel Guido! Ik wacht af.

Bekijk in context

1 Reactie 1
EllesB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig, er zijn nog medewerkers die moeite voor je doen.

Dank je wel Guido! Ik wacht af.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic