amk_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging met nieuw nummer

Hoi,
2 maanden geleden kreeg ik te horen dat ik mijn abonnement mocht verlengen, dit had ik ook vrij snel gedaan aangezien mijn huidige mobiel niks meer kon, ik kon niet bellen/sms'en en zonder wifi netwerk kon ik ook helemaal niks.

Toen ik mijn abonnement ging verlengen had ik netjes alle stappen gevolgt, maar ik wou ook heel graag een ander nummer.
Ik had dus me nummer veranderd en er stonden geen 'risico`s' bij.
Snel kreeg ik mijn nieuwe abonnement met bij behorende nieuwe mobiel, ik dacht wat een top service maar dat bleek toch niet zo`n top service te zijn.

Mijn moeder krijgt 2 rekeningen... een van mijn oude abonnement en een van me nieuwe, mijn moeder heeft hier voor DRIE UUR aan de telefoon gezeten om vervolgens te horen dat ze er niks aan kunnen doen en dat het onze fout is.
Vervolgens moest mijn moeder nog een hele mail versturen om uiteraart weer het zelfde antwoord te krijgen.
En het rare is dat beide rekiningen samen worden gevoegd.
Ik en heel ons gezin is al jaren klant bij vodafone en om dan zo genaaid te worden door te zeggen dat het onze fout is.
Als dit probleem niet word verholpen is vodafone mooi een aantal klanten kwijt.


3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi amk_,

Vanuit het forum kan ik niet in het systeem om te kijken waar het mis is gegaan, dus ik kan je helaas niet verder helpen.
Betreft het geen eindafrekening? Gezien je eerder hebt kunnen verlengen, kan het zijn dat je tot een bepaalde datum nog een rekening moet betalen van jouw oude abonnement.
Gezien ik niet vanuit het forum in het systeem kan, durf ik niet te zeggen wat het probleem is en wat je moet doen.
Ik wil je dan ook aanraden om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0094 of via Facebook/Twitter, zodat mijn collega's kunnen bekijken of er nu 2 abonnementen lopen of dat het bijvoorbeeld om een eindafrekening gaat. Zij kunnen dan samen met jou kijken wat er moet gebeuren zodat je niet weer onverwachte kosten maakt.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic