lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlenging lukt niet

Ik heb vorige week maandag mijn abonnement verlengt met friends and family met Note 4.nu heb ik nog geen bevestiging gekregen en als ik overnieuw bestel krijg ik de melding:er is reeds een bestelling geplaatst met dit nummer. Nu heb ik de klantenservice gebeld en die zien geen bestelling staat. En ze kunnen daar verder niets doen.

Waar bij Vodafone kunnen ze me wel helpen?ik wil gewoon een red super met friends and family korting verlengen incl Note 4

170 Reacties 170
zeerontevreden

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Ik ben in rang gestegen.hieper de piep hoera!!!...ik kijk rond.....
Binnenkort bij de grootste concurrent,denk ik!!!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @zeerontevreden ,

Ik snap je frustratie maar via het forum door blijven gaan zal geen resultaat bieden dit wordt namelijk niet gelezen door de feedback klantenservice.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @jadevanboekel,

Wat je kunt doen is de website via een andere browser openen, eventuele cookies verwijderen of contact opnemen met de klantenservice. Zie www.vodafone.com/support/contact op welke manieren dit kan.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Ehuls

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik loop tegen het probleem aan dat ik met verlenging geen NFC simkaart kan bestellen, waarvan ik van de meldingen hier begrijp dat het komt omdat deze tijdelijk niet beschikbaar zijn, en controleer daarom met enige regelmaat of ik mijn abo al kan verlengen met NFC simkaart. Daarbij loop ik ook regelmatig tegen het probleem aan dat de website zegt dat ik toch niet kan verlengen. Andere keren gaat dit wel weer goed. Het ophalen van de data voor de abonnementen om mee te verlengen is altijd wat traag, en heb het idee dat het af en toe gewoon te lang duurt en de website dan zegt dat je niet kan verlengen.

Aangezien ik geen haast heb met verlengen ook nog geen zin gehad om contact met de klantenservice te zoeken, vind het wel jammer dat het zo'n gedoe is om te kunnen verlengen, en mijn waardering van Vodafone wordt er niet beter van... Een goed werkende website met duidelijke meldingen waarom iets wel of niet lukt zou toch normaal moeten zijn.

Ik heb onlangs voor mijn tablet een abonnement bij een concurrent afgesloten, ik wil omdat ik het ook voor mijn werk gebruik niet met mobiel en tablet op hetzelfde netwerk zitten, maar was onder de indruk van de vlotte en correctie manier waarop dat afgehandeld is. Het kan dus wel.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ehuls,

Wat je evt kunt doen is betreft het verlengen contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of de nfc sim op voorraad is.

Betreft de website: hier wordt aan gewerkt. Wat ik je aanraad om te doen is de cookies te verwijderen of evt een andere browser gebruiken. Mocht het dan nog niet werken meldt dit dan ook aan de klantenservice. Zij kunnen het laten onderzoeken waardoor het probleem sneller wordt opgepakt en hopelijk ook verholpen.

Echter vanuit hier kunnen wij niks betekenen voor je omdat wij niet in jouw gegevens kunnen ivm privacy. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

Groetjes stevied86
Bozeklant1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben al ruim 4 weken bezig om een mobiel nummer te verlengen, bestelling is 4 keer in het systeem gezet maar niemand kon iets hiervan terugvinden !!! overal werden netjes bandopnames van gemaakt maar helaas, na 2 weken eindelijk een afdeling loyalty aan de lijn gehad en deze zouden het wel even regelen maar helaas er wordt niets geregeld en niemand kan iets vinden. Nu is er weer (6de keer) handmatig een order in het systeem gezet maar nog niets geleverd ??!! Het nummer hebben ze wel meteen verlengd nu kan ik dus niet meer naar een winkel of andere provider om het nummer om te zetten naar KPN omdat ze de looptijd hebben aangepast.
Ik zit uren aan de lijn met alle afdelingen en niemand kan mij helpen, zit je een half uur in de wacht eindelijk iemand aan de lijn gaat het weer nakijken en de lijn wordt er gewoon opgegooid. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een bedrijf wat een slecht service / dienstverlening. NOOI MEER Vodafone voor mij.
Kan iemand deze ervaring delen en misschien adviseren wat ik het beste kan doen ????
afz een heel boze klant
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Bozeklant1,

Allereerst snap ik je frustratie. Het is niet de bedoeling bij een klantenservice dat de lijn erop wordt gegooid.
Het forum is bedoeld voor tips and tricks voor en door forumleden. Wij kunnen niet in de systemen van vodafone en dus niet in jouw gegevens kijken ivm privacy. Het enige wat je nog kunt doen is het feedback formulier invullen op www.vodafone.nl/feedback.

Betreft nummerbehoud moet je helaas bij de klantenservice zijn. Je kunt eventueel hiervoor ook de chat of Facebook voor gebruiken zodat je niet hoeft te bellen. Zie www.vodafone.nl/support/contact

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes stevied86
Praveen_01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 9 maart heb ik via Frends & Family een Sim only besteld. Heb meerdere mails gehad dat het bezorged zou worden. Niemand is toen komen opdagen, bleek een storinbg bte zijn bij Vodafone en Dynalogic. Op 2 april maar besloten om de order te annuleren. Nagebeld en de annulering stond erin. Heb op dat moment een nieuwe order geplaatst, een RED abonnement icm een iPhone 6 64GB, die was gratits met het abonnement.
Nadat ik een wek niks meer gehoord had belde ik ze maar even op. Bleek dat ze die order ook hadden geannuleerd. Dat is door een fout in het systeem ontstaan. Wat krijg ik als antwoord vervolgens, doet u toch een nieuwe bestelling, maar dan gelden de voorwaarden niet meer van mijn eerdere bestelling. Nu moet ik opeens gaan bijbetalen voor mijn toestel. Maar dat is niet wat ik wil.

Vervolgens meerdere keren gebeld, ze zouden een nieuwe bestelling voor mij plaatsen en verwijzen naar mijn geannuleerde bestelling. Dat is dus ook niet gedaan.

Daarna klachtenformulier ingevuld. Krijg ik alsantwoord dat ik niet door de credit check ben gekomen. De betreffende afdeling gemaild en geeft aand at ik niet ben afgewezen, maar dat er een storing zit bij Family & Friends. Al met al zit ik nu zonder telefoon en ben elke week mijn prepaid kaarten aan het betalen.

Wat een klote service is dit.
Ik bestel iets en verwacht dat ik datgene dan ook krijg.

Je zal maar niet je reken ing betalen, maar dan moet je zien hoe snel ze daarop reageren.

Wat nu, denk eraan om mijn rechtsbijstand in te gaan schakelen, want dit werkt niet meer zo langer.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Praveen_01,

Balen dat het zo moet ????
Wat verwacht je van ons forumleden of wat is je vraag aan ons.
Ik ben bang dat wij helaas niks kunnen betekenen voor je omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen ivm privacy gevoelige gegevens. Tevens is het forum bedoelt voor tips and tricks voor en door forumleden.
Je zult hier echter toch contact op moeten nemen met de klantenservice. Tevens zou je dit eventueel ook via Facebook of via de chat kunnen doen. Ik hoop voor je dat er snel ee oplossing komt. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je op welke manieren je nog meer contact kunt opnemen.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Wat Vodafone wel zou kunnen doen is om eerlijk te melden dat het Bestel-systeem niet of nauwelijks functioneert.
Het bestel-systeem weer helemaal op orde brengen. En ons een indicatie geven wannneer dat het geval is.

Dat het Bestel-systeem al ruim twee maanden niet functioneert, zoals het zou moeten doen, levert Vodafone flinke reputatie-schade op. Alsmede vele klanten die toch maar kiezen voor een andere telecom-provider.

Misschien moeten er maar eens wat incapabele mensen worden ontslagen op de afdeling Systeem-ontwikkeling.

Dit kan echt niet voor een professionele organisatie !!!
Hier op het Forum kunnen we inderdaad niets betekenen voor Forum-leden met klachten over hun ingevoerde bestelling.


Succes!

Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Netwerker,

Ik ben het met je eens dat het verbeterd moeten worden zodat de klant ook geholpen wordt. Op deze manier blijven er alleen klachten komen.

Groetjes stevied86
lel86
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja en met klachten doen ze ook helemaal niets.ik heb nog niets gehoord van mijn klachtenformulier dat ik 1,5 maand geleden heb ingevuld.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
stevied86 Netwerker

Ik sluit me helemaal aan bij Netwerker, alleen het systeem is niet al "2maanden " stuk, maar al veel langer. Logistiek kan Vodafone het maar niet voor elkaar krijgen met hun systemen. Pre-orders zijn altijd chaos, wat weer afgedaan wordt: "Ja volgende keeeeer gaat het beter....". Maar elke keer gebeurd er niks.

De moderators op het forum kunnen ook hun verantwoording nemen en dit melden bij de juiste personene. En De leden op de hoogte houden van de ontwikkeling. Klachten afhandeling gaat niet zo goed bij vodafone...
Diaantje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand mij helpen?
Ik heb mijn abonnement tijdens de paasdagen op internet verlengd, met een nieuwe telefoon.
Omdat ik de hele dag werk, heb ik de telefoon naar mijn werk laten sturen.
Helaas kon de PostNL het adres niet vinden, wat op zich al bijzonder is.
Telefoon dus terug naar Vodafone. In eerste instantie werd mij verteld dat het enkele werkdagen zou duren voor dat dit in het systeem is verwerkt en zij een herlevering zouden kunnen plaatsen.
De telefoon is afgelopen vrijdag (10april) daar weer aangekomen, maar de herlevering is nog steeds niet verwerkt. Gisteren maar weer eens gebeld, blijkt dit te komen door het nieuwe systeem wat Vodafone in gebruik heeft genomen. Het gaat nu 4-6 WEKEN (!!!) duren voor dat de herlevering gaat plaatsvinden.
Hebben meer mensen dit gehoord? Het is echt te belachelijk voor woorden!
Thanks!
Diana
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! Diaantje,

Er is inderdaad gebruik gemaakt voor en nieuw systeem dat kun je ook terug merken van het nieuwe MyVodafone Web. Helaas kan dit niet veranderen via het forum. De klantenservice kan je alleen hier verder mee helpen.

Het is inderdaad wel even balen als je hoort dat het nog even duurt voordat je het toestel binnenkrijgt. Maar dat PostNL je adres niet kon vinden klinkt erg raar in de oren.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Diaantje

Wat verwacht je nu van onafhankelijke Forum Users ?

Lees eerst de Regels van het Abonnementen Board voordat je een topic plaatst.
Onafhankelijke Forum Users kunnen jou niet verder helpen met jouw kwestie. En daarom hoort jouw vraag niet op dit Forum thuis. Zo zijn de Regels van dit Forum nu eenmaal.

Voor opmerkingen over PostNL kun je naar de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering van PostNL n.v. in Den Haag gaan.

Succes!


Netwerker
Diaantje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Netwerker,

Ik weet niet of je mijn bericht goed hebt gelezen, maar ik vroeg me af of meer mensen te horen hadden gekregen dat ze 4-6 weken op een herlevering moesten wachten.
Lijkt me dat zo'n vraag wél op het forum thuis hoort.

Gegroet!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Netwerker en Diaantje

Snap de beslissing van Diaantje volkomen en snap dat ze wederhoor zoekt, om te kijken of ze echt op deze 4 week kan rekenen.

Persoonlijk zou ik opbellen dat vodafone die telefoon mogen houden en de bestelling annuleren. Zolang er nog niet geleverd is, heeft u namelijk volgens het wetboek nog recht op annulering.


adjonge

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Twee weken geleden mijn nieuwe toestel inclusief nieuwe SIM kaart ontvangen, maar de SIM kaart kan niet geactiveerd worden. Geen van de kanalen kan mij helpen (chat, winkel, helpdesk), dit kost mij veel tijd. Ben ik de enige of is dit een structureel probleem bij Vodafone?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi adjonge,

Ik zie dat meerdere mensen op het forum hierover inderdaad berichten. Wat er precies mis gaat is lastig te bekijken via het forum. Erg vervelend dat je nog steeds niet gebruik kunt maken van de simkaart!

Wat is je vermeld via de kanalen waarbij je contact zocht?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic