Nabila

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging geannuleerd

Goedemiddag,
Ik heb vorige week vrijdag 01 augustus via een externe aanbieder mijn vodafone abonnement verlengd inclusief toestel. Omdat ik zeer ontevreden ben over de afwikkeling, met name het vermelden van levering van toestel met 1 werkdag (wat dus niet klopt heb toestel nog steeds niet) en de klantenservice aan de telefoon van dat bedrijf waarvoor je 0,15 ct pm betaalt exclusief kosten mobiele telefoon,lange wachttijden wat mij nu veel geld heeft gekost, heb ik na een paar dagen de verlenging geannuleerd. Heb daarna ook tevens met de klantenservice van Vodafone gebeld en die zouden de annulering ook doorzetten naar de backoffice. Ik heb van vodafone geen bevestiging gehad van de annulering.
Mijn vraag is of in het systeem nou de annulering bekend is en hoe lang de verwerking duurt voordat ik een nieuwe verlening kan doen.
Uiteraard ga ik nu alleen via vodafone verlengen , via een externe partij begin ik niet aan.
Alvast dank voor uw antwoord.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Nabila

Via dit Forum kunnen geen individuele kwesties worden behandeld waarbij inzage en uitwisseling van klantgegevens noodzakelijk is. Dit is een openbaar Forum. En dit Forum is een Community voor en door Vodafone Klanten.

Meer informatie plus contactmogelijkheden vindt je in dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/Welke-info-vind-je-op-het-Forum/td-p/176397#link5

Als je vraag niet door onafhankelijke Forum-leden en Forum-Experts kan worden beantwoord. Dan hoort je vraag niet op dit Forum thuis !

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Nabila

Via dit Forum kunnen geen individuele kwesties worden behandeld waarbij inzage en uitwisseling van klantgegevens noodzakelijk is. Dit is een openbaar Forum. En dit Forum is een Community voor en door Vodafone Klanten.

Meer informatie plus contactmogelijkheden vindt je in dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/Welke-info-vind-je-op-het-Forum/td-p/176397#link5

Als je vraag niet door onafhankelijke Forum-leden en Forum-Experts kan worden beantwoord. Dan hoort je vraag niet op dit Forum thuis !

Succes!

Netwerker
BrunoSchulz

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oei, sterkte@Nabila! Ik heb ook eens een verlenging geannuleerd bij Vodafone (ook omdat de afwikkeling niet goed verliep) en het duurde toen doodleuk twee maanden. Bij talloze telefoontjes naar de klantenservice werd steeds beloofd dat het nog maar een paar dagen zou duren. Zo werd ik dus aan het lijntje gehouden. Op een gegeven moment bleek dat de annulering helemaal niet was verwerkt en was een toestel dat ik niet wilde naar me verzonden. Zodat ik thuis moest blijven om het te weigeren zodat Vodafone alsnog de annulering kon verwerken. Belachelijke gang van zaken.Schandalig slechte service en te gek voor woorden dat er in 2014 nog zo'n callcenter bestaat als dat van Vodafone in Maastricht - met medewerkers die puur getraind zijn op het aan het lijntje houden dan wel afwimpelen van klanten. Voor zover je ze kunt verstaan althans, want sommige mensen daar spreken meer Limburgs dan Nederlands. Hoe dan ook, ik hoop dat het voor jou niet zo'n drama wordt Nabila! Maar ik zou niet op een vlotte afhandeling rekenen, als ik jou was...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic