laurens1001

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging geannuleerd maar eind datum contract wordt niet terug gezet

Beste Mensen hebben jullie dit ook?

Ben door vodafone gebeld om mijn contrackt te verlengen. (19jan2016)
ik voeg of ze een dual telefoon hadden dat hadden ze. Echter had ik dit 1 dag later opgezocht
en bleek dat toestel geen dual simm te hebben. Met Vodafone gebeld en zij raden me aan de telefoon niet aan te nemen van de postbode en dan zou de bestelling geanulleerd worden. Na nog een paar telefoontjes met de klantenservice was dit dan geregeld dacht ik. Nu echter ruim 1 maand later en met verschillende klachten bij de klantenservice via de site is dait nog steeds niet opgelost. Steeds hebben zij het zelfde smoesje om je aan het lijntje te houden namelijk wij geven dit door en zal binnen 5 werkdagen behandeld worden. Dit mailtje heb ik al vaak gehad en er gebeurd niks.

Graag weet ik van u of er meer mensen zijn die zo door Vadofone aan het lijntje gehouden worden.

Dit is laatste bereicht wat ik gekregen heb van Vodafone 26 FEB 2016 dus al ruim 6 weken verder.

Beste heer Zegers,

Bedankt voor uw e-mail.

Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet retour is geboekt.
Daarop hebben wij heden een e-mail gestuurd naar een collega van de back-office om dit zo snel mogelijk te realiseren.
Dit zal normaal circa 5 werkdagen duren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er nog vragen zijn kunt u contact met ons opnemen via 1201.

Met vriendelijke groet,

Remco
Vodafone klantenservice

dit is bereicht van 8 februari dit jaar van Vodafone dat de bestelling is geanuleerd
DUS AL 3 WEKEN VERDER

Beste meneer ZEGERS,
Met deze e-mail bevestigen we dat we ordernummer 239751062 retour hebben ontvangen en dat de bestelling hiermee definitief is geannuleerd.


Zie je hoe lang ze me al aan het lijntje houden.

Dus graag reactie wie dit nog meer heeft.
En aan Vodafone medewerkers Sta er eens iemand bij julie op om dit eens te regelen?

Gr Laurens


4 Reacties 4
laurens1001
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag maar weer eens met Vodafone gebeld.

Men zegt dan men vanaf 7 feb 2016 een storing heeft en dit dus niet kan oplossen
ik moet toch nog maar even langer wachten.

Wie gelooft dat nou al 1 maand een storing toevalig ten gunste van Vodafone

Is dat een gsm geen draadje heet maar daardloos is anders zie je zeker dat je aan het lijntje wordt gehouden.

Probleem is bekend bij vadafone en ik sta helemaal in gelijk zegt men.

Dan moeten er toch meer mensen dit hebben als er een storing is bij Vodafone

Wie heeft dit ook ?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi laurens1001 , welkom op het forum! Vervelend dat je al zo lang bezig bent om het retourneren van je toestel in orde te maken! Ik zie dat er helaas nog niet op je bericht is gereageerd door iemand uit de community.

Via het forum behandelen we geen vragen waarvoor we persoonlijke gegevens nodig hebben. Zie ook onze huisregels. Ik raad je dus aan deze vraag verder af te handelen via de klantenservice. Uiteraard laat ik je topic wel nog even openstaan, mochten er andere gebruikers zijn die hun ervaringen met je willen delen.

Namens Vodafone in ieder geval excuses voor het ongemak. Ik hoop dat de retournering snel verwerkt is.
laurens1001
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo jackie,

Geloof jij zelf in een storing die al meer dan 1 maand duurt bij Vodafone?

Waarom heeft niemand anders dit ook ?

Kan het zijn dat ik gewoon aan het lijntje word gehouden?

bellen met de klantenservice helpt niks hoor.
bel om de 3 dagen met ze

wachten totdat storing is verhoplen melden ze ( zal wel in mijn dosier staan dat ze dit moeten melden)

het zou mooi zijn als Vodafone een klachtenservice zou openen over de klachtenservice.

Gr Laurens


Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic