aardbei

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging contrakt

Ik ben al jaren een trouwe klant van Vodafone. (naar volle tevredenheid)
Omdat mijn huidige contrakt  over enkele maanden afloopt ben ik mij op het internet aan het orienteren op een geschikte verlenging.
Ik vond een leuke aanbieding bij the Phonehous.
Samsung Galaxy S111 met een abb. van Vodafone  bel-sms-web 200.
1e 6 mnd € 16,25 daarna 18 mnd € 32,50
Ik dus op naar de the Phonehous in mijn woonplaats Zevenbergen om de deal af te sluiten.
Van de uitleg die ik daar kreeg moest ik echt even op een stoel gaan zitten;
Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe klanten, en niet voor bestaande !!!
Als trouwe klant moet ik voor het toestel maar liefst €249,00 bij betalen.
Dit is dus echt de wereld op zijn kop.
Ik ben de afgelopen week 2 keer door een medewerker van Vodafone gebeld met de mededeling dat mijn huidige contrakt binnenkort afloopt, en dat ze voor mij een leuke aanbieding hebben.
Toen ik daarop  het bovenstaande verhaal vertelde , kreeg ik als antwoord "dat dit hen bekent is, maar dat ze daar helaas niets aan kunnen veranderen"
Ik heb daarom maar besloten dit abb.  uit te dienen, en daarna maar eens te kijken wat er verder nog voor
leuks buiten Vodafone te koop is.
Groetjes, van een tot voor kort uiterst tevreden Vodafone-klant
 
 
4 Reacties 4
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nooit, en zal nooit, verlengd bij een " niet netwerk winkel"
Zijn moeten nog een (misschien niet correcte benaming) commissie verdienen aan de aansluiting. Iets wat een netwerk winkel (Vodafone shop) niet hoeft.
Bij Vodafone zelf zijn de acties voor een nieuwe en een bestaande klant (bijna) altijd het zelfde 🙂
Ik zou het gewoon bij een Vodafone winkel doen en het ook voor nop mee krijgen 🙂
Ik hoorde bij hun dat een toestel wat ik wou € 150 betalen, bij Vodafone was hij ook gratis.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Vodafone bepaalt ook inderdaad de acties niet van The Phone House..
Vodafone dus afrekenen op een aanbod van een ander bedrijf is dan ook niet helemaal fair.

Je kunt online, telefonisch en in de Vodafone winkels direct verlengen bij Vodafone en daar hebben bestaande en nieuwe klanten hetzelfde aanbod.
pietjepuk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja en het allerleukste is je belt het speciale nummer op om je verlengng te bespreken en omdat hij bezet is  laat een voicemail achter en hij belt niet eens terug. En dat heet"" service en wij zijn er altijd voor de klanten"".
Ben een zakelijke klant van een behoorlijk bedrag meer dan de € 50 abonementjes !!!
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
pietjepuk, welkom op het forum! Wanneer heb je dit verzoek achtergelaten? Het kan soms even duren voordat je gebeld wordt. Als dit te lang duurt, kun je het ook altijd nog eens zelf proberen, of hiervoor contact opnemen met de Vodafone klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic