Niet van toepassing

verlenging contract opzeggen

ik heb onlangs mijn contract (simonly) bij Vodafone verlengd voor 2 jaar. Dat wil ik wijzigen in 1 jaar. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
topicstarter
Niet van toepassing
Energieboy wrote:
Lycke Vodafone wrote:

3 keer opgelost? Dat lijkt me dan duidelijk ;-). Haha. Bedankt voor de terugkoppeling en een mooi weekend gewenst!

Alleen ben ik dan wel benieuwd hoe het opgelost is 
Heb ik gelijk dat je niet zomaar terug kan, of is Vodafone coulant geweest?

Misschien wel iets om te melden, tenminste, als je dat wil natuurlijk.
Anders dan houden we het gewoon op, opgelost 


Nou Energieboy. Je had gelijk. Ik was van mening dat ik korter dan 14 dagen verlengd had, maar dat blijkt niet zo te zijn. Op zich niet zo erg, maar ik had de periode van 2 jaar graag teruggebracht naar 1 jaar, zoals ik al jaren doe en dat is niet mogelijk. Fijne avond/weekend en blijf gezond. Groetjes.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @svalamir 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je een 2 jarig contract bent aangegaan kan je niet meer terug. Of het moet nog in de 14 dagen bedenktijd zijn, maar anders zit je vast aan 2 jaar. Je kan natuurlijk na 1 jaar je contract afkopen, maar dat is ook best prijzig. 

Een Vodafone Community medewerker kan met je mee kijken of ze nog iets voor je kunnen betekenen, maar ga er vanuit dat het niet meer kan. Heb nog even geduld en dan komt iemand je helpen. Vul bij de instellingen de gevraagde informatie en dan gaat het helpen sneller. Wat in te vullen, en waar? Kijk hier voor meer info: https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker-moderator-301079

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @svalamir . Welkom hier! 

Goed dat je even contact opneemt om je opties door te nemen. Wanneer heb je de verlenging aangevraagd? 🙂 

topicstarter
Niet van toepassing
Lycke Vodafone wrote:

Hey @svalamir . Welkom hier! 

Goed dat je even contact opneemt om je opties door te nemen. Wanneer heb je de verlenging aangevraagd? 🙂 


Bedankt voor de reactie, maar het is niet meer nodig. Het is opgelost. 

groetjes

topicstarter
Niet van toepassing
Energieboy wrote:

Hoi @svalamir 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je een 2 jarig contract bent aangegaan kan je niet meer terug. Of het moet nog in de 14 dagen bedenktijd zijn, maar anders zit je vast aan 2 jaar. Je kan natuurlijk na 1 jaar je contract afkopen, maar dat is ook best prijzig. 

Een Vodafone Community medewerker kan met je mee kijken of ze nog iets voor je kunnen betekenen, maar ga er vanuit dat het niet meer kan. Heb nog even geduld en dan komt iemand je helpen. Vul bij de instellingen de gevraagde informatie en dan gaat het helpen sneller. Wat in te vullen, en waar? Kijk hier voor meer info: https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker-moderator-301079


bedankt voor de reactie. het is al opgelost.

groetjes

topicstarter
Niet van toepassing
svalamir wrote:

ik heb onlangs mijn contract (simonly) bij Vodafone verlengd voor 2 jaar. Dat wil ik wijzigen in 1 jaar. 


Het probleem is opgelost. Iedereen bedankt voor het meedenken.

groetjes

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

3 keer opgelost? Dat lijkt me dan duidelijk ;-). Haha. Bedankt voor de terugkoppeling en een mooi weekend gewenst!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Lycke Vodafone wrote:

3 keer opgelost? Dat lijkt me dan duidelijk ;-). Haha. Bedankt voor de terugkoppeling en een mooi weekend gewenst!

Alleen ben ik dan wel benieuwd hoe het opgelost is 
Heb ik gelijk dat je niet zomaar terug kan, of is Vodafone coulant geweest?

Misschien wel iets om te melden, tenminste, als je dat wil natuurlijk.
Anders dan houden we het gewoon op, opgelost 

topicstarter
Niet van toepassing
Lycke Vodafone wrote:

3 keer opgelost? Dat lijkt me dan duidelijk ;-). Haha. Bedankt voor de terugkoppeling en een mooi weekend gewenst!

Nou, ik heb/had geen idee hoe deze community werkte, dus ik stelde een vraag en zoals geschreven is het antwoord daarop niet meer nodig. U en Energyboy hebben mijn vraag beantwoord en het leek me gepast om jullie beiden te laten weten, dat de zaak inmiddels is geregeld.  Om verdere goedbedoelde reacties te voorkomen, heb ik bij mijn vraag vermeld dat e.e.a. is opgelost. Onwetendheid , want ik wist niet hoe het werkt. Dus daarom “3 keer opgelost"  Lycke Vodafone en bij deze mijn verzoek aan U als moderator om mij uit deze community te verwijderen. Het ziet ernaar uit dat ik hier verder niks te zoeken heb.

topicstarter
Niet van toepassing
Energieboy wrote:
Lycke Vodafone wrote:

3 keer opgelost? Dat lijkt me dan duidelijk ;-). Haha. Bedankt voor de terugkoppeling en een mooi weekend gewenst!

Alleen ben ik dan wel benieuwd hoe het opgelost is 
Heb ik gelijk dat je niet zomaar terug kan, of is Vodafone coulant geweest?

Misschien wel iets om te melden, tenminste, als je dat wil natuurlijk.
Anders dan houden we het gewoon op, opgelost 


Nou Energieboy. Je had gelijk. Ik was van mening dat ik korter dan 14 dagen verlengd had, maar dat blijkt niet zo te zijn. Op zich niet zo erg, maar ik had de periode van 2 jaar graag teruggebracht naar 1 jaar, zoals ik al jaren doe en dat is niet mogelijk. Fijne avond/weekend en blijf gezond. Groetjes.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Dank voor het antwoord. 
Jammer dat je het niet meer kon wijzigen. Maar zet het dan wel alvast in je agenda voor over 2 jaar. Mocht je dan toch weg willen, of opnieuw verlengen, dan heb je dat alvast geblokt. 

Fijn weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic