Fnvh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging abonnement

Beste Vodafone,

al 7 jaar heb ik een telefoon abonnement bij jullie, ik mag nu weer verlengen maar de enige ‘korting’ die ik krijg als ik klant blijf is €2 per maand ?(overigens is de prijs per maand hetzelfde als ik als nieuwe klant een abonnement zou afsluiten) 
Als ik een nieuw abonnement met dezelfde MB’s, belminuten en telefoon afsluit bij tele 2 ben ik zelfs nog goedkoper uit... 

Hoe kan dit ?! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er zijn verschillende acties gedurende het jaar. Vaak zijn het acties of vanuit ons of vanuit de fabrikant @Ejanssen @Fnvh.
Via onze website zie je welke acties er op dit moment zijn en of er eventueel een leuke actie is met een van de toestellen. 
Vodafone heeft er voor gekozen om geen verschil te maken tussen bestaande en nieuwe klanten. Dit betekent natuurlijk niet dat we niet met je meekijken naar een persoonlijk aanbod. 
Mocht je een persoonlijk aanbod willen, dat is zeker mogelijk 🙂 Bel hiervoor met 0800-0560 , ga langs een van onze winkels of start een chat via My Vodafone. 
Mijn collega's kijken graag met je mee naar wat mogelijk is. 

Laten jullie weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Fnvh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vergelijken met andere providers is altijd lastig. Prijzen, bereik, klantenservice, abonnementen enz, is over anders. Wat betreft verandering van provider kan waarschijnlijk altijd goedkoper maar ben je dan ook tevreden met bereikbaarheid bij die provider. Ik zeg het nu even zwart op wit, maar providers kan je niet echt vergelijken. Behalve dat misschien de een bij het ene dorp het wel goed doet, en de andere niet. 

En prijzen van telefoon is altijd het lokkertje van providers. Je moet gewoon kiezen waar jij jezelf het beste bij voelt. Maar ik kan je wel een tip geven, bel de klantenservice voor verlengen van je abonnement, want die kunnen met je mee kijken wat de beste keuze is en misschien wel een aanbieding doen. Of je wacht op iemand van Vodafone hier op de community en die kan je een mailtje sturen met een link en daarop krijg je ook extra korting. Plaats dan wel bij je profielinstellingen alle gegevens, dan kunnen ze ook even kijken wat het beste is. 

Vodafone is er natuurlijk ook voor z’n vaste klanten, waardoor het beter is om klantenservice te bellen of hier te wachten tot iemand van Vodafone je bericht heeft gelezen. 

Ejanssen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik loop tegen het zelfde probleem aan.

Heb al jaren 2 abonnementen lopen en dan mag ik nu verlengen met wel 2 hele euro korting 😞

Vroeger kreeg je een leuk kado of shoptegoed erbij als dank je wel. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er zijn verschillende acties gedurende het jaar. Vaak zijn het acties of vanuit ons of vanuit de fabrikant @Ejanssen @Fnvh.
Via onze website zie je welke acties er op dit moment zijn en of er eventueel een leuke actie is met een van de toestellen. 
Vodafone heeft er voor gekozen om geen verschil te maken tussen bestaande en nieuwe klanten. Dit betekent natuurlijk niet dat we niet met je meekijken naar een persoonlijk aanbod. 
Mocht je een persoonlijk aanbod willen, dat is zeker mogelijk 🙂 Bel hiervoor met 0800-0560 , ga langs een van onze winkels of start een chat via My Vodafone. 
Mijn collega's kijken graag met je mee naar wat mogelijk is. 

Laten jullie weten of het gelukt is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic