WMvuur77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlenging abonnement

Mijn contract voor mijn abonnement was afgelopen maart afgelopen. Ik heb hier geen bericht van gehad!!!
Ik heb wel hetzelfde bedrag betaald, terwijl de telefoon al "afbetaald" was.
In de winkel heb ik dit gemeld en nu hoef ik nog maar de helft van het bedrag te betalen.
Ik vind dat ik recht heb op terugbetaling van het geld vanaf maart omdat het contract niet meer geldig was.

Bij het afsluiten van mijn huidige contract heb ik duidelijk aangegeven in de winkel dat ik geen "Internet op reis"
wil en geen "Alles-in -1 op Reis Dagbundel" en toch staat het er automatisch weer op. Ik vind het vreemd dat er gekozen extra staat, terwijl je het helemaal niet kiest. Het staat er standaard op en je moet het juist zelf afmelden.
5 Reacties 5
TM

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had precies hetzelfde. Mijn abonnement is zonder overleg omgezet in een super dure. Toevallig kwam ik erachter na anderhalve maand. Ga nu minder dan de helft betalen en moet hemel en aarde bewegen om het teveel betaalde terug te krijgen.
Anonymous
Niet van toepassing
Mag ik jullie beide vragen om hierover contact op te nemen met de klantenservice. vanuit hier kunnen wij namelijk niet in de systemen. Daardoor kunnen wij ook niet ingaan op inhoudelijke vragen. Het forum is bedoelt voor vragen door klanten die beantwoord worden door andere klanten/forumleden.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Zoals Steven- aangeeft dien je voor dit probleem contact op te nemen met de klantenservice. We zullen het topic daarom ook sluiten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic