chantie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

verlengen

Ik kan mijn toestel vanaf 27 januari verlengen gelukkig is dit al bijna aangezien die niet meer optimaal funtioneerd. Ongeveer 2 weken geleden heb ik contact gehad met de klantenservice omdat mijn toestel elke keer vastloopt en uitvalt of dat ik hem vroegtijdig kon verlengen. Dit kon maar ze konden hem dan maar voor 1 jaar verlengen en dat betekende dat ik bij de meeste toestellen aardig wat bij moest betalen en dit wou ik niet. Er is mijn toen gezegd dat ik het in de gaten moest houden omdat de 'lijnen'eerder open gezet kunnen worden zodat ik hem een paar dagen eerder al kan verlengen. Kan iemand mij vertellen of dit ook gebeurd en om hoeveel dagen dit meestal gaat aangezien ik gek wordt van deze telefoon. Alvast bedankt.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Indien jouw huidige abonnements-overeenkomst eindigt op 27 Mei 2014.
Dan kun je officieel vanaf 27 Januari 2014 (vier maanden voor het einde van je huidige abo-overeenkomst) verlengen. Je kunt zelf kiezen voor een SIM-only-abonnement of een toestel-abonnement.
Je kunt zelf kiezen voor een twaalf-maanden-abo-overeenkomst (die dan nog 16 maanden duurt. Dus tot 27 Mei 2015).
Of een 24-maanden-abo-overeenkomst (die dan nog 28 maanden duurt. Dus tot 27 Mei 2016).

Bel maar naar de verkoop afdeling van Vodafone op het gratis telefoonnummer : 0800 - 0560
Menu-keuze : 1
En vraag of je vanaf heden al kunt verlengen. Denk het wel.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic