wilmatj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen neigt naar opzeggen

Ik erger me te pletter, eerst wordt ik 3 maanden van te voren gebeld over een nieuw abbonement. Waar ik natuurlijk nog niet over nagedacht had.
een maand later nog een belletje, prima geholpen maar ik sluit niks af zonder dat ik het op papier gezien heb, dus besloten zelf op de site te gaan kijken.

net kijk ik rond is het aanbod minimaal.
Via verschillende wegen krijg ik dat ik contact kan zoeken via facebook, gedaan maar geen reactie. ( en dat noemt zich 24/7 service)
Nog maals via de site wat proberen weigerd de site verder mee te werken.

enige waar ik nu nog makkelijk terecht kan is bij het opzeggen van mijn abonnement.

2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @wilmatj

Hoe lang geleden heb je op Facbeook iets geplaatst? Je krijgt normaal via de publieke Wall binnen een uur bericht. Via privéberichten kan het soms iets langer duren. Mijn collega's zijn daar 24/7 aan het werk.

Maar wat is precies het probleem? Je hebt een aanbod gekregen, dit afgeslagen. Vervolgens krijg je een maand later weer een aanbod, heb je ook afgeslagen. En nu kom je er achter dat het aanbod dat op de site staat niet voldoet aan je wensen? Maar het aanbod dat je eerder gekregen had dus wel? Misschien kun je dan het beste even bellen om te vragen of je nog gebruik kan maken van die aanbieding. Via Social media kunnen mijn collega's je sowieso niets verkopen dus via Facebook is niet de beste weg.
jelleruben

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Het is misschien lastig. Maar er zijn veel klanten die aandacht vragen, en daardoor kan het zijn dat je niet meteen antwoord krijgt. Het zou jammer zijn dat je door deze bevindingen je contact niet meer wilt verlengen.

Misschien is dan de beste optie om te bellen of langs een Vodafone winkel te gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic