Quinne3068

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen - kan dat nu al? Mijn telefoon is stuk

Mijn telefoon is kapot en heb even geen geld voor 123

een dure nieuwe telefoon maar moet nog 10 maanden voor me abbo klaar is zou je niet eerder kunnen verlengen als je het goed afspreekt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Quinne3068 ,

Vervelend dat je toestel kaduuk is gegaan! Ik kan begrijpen dat het geld niet zomaar aan de boom groeit, echter is 10 maanden van te voren verlengen niet mogelijk. Wat eventueel wel mogelijk is, is dat je het contract afkoopt (dat kost een heleboel geld).

Had je al eens gekeken naar goedkopere telefoons van o..a. Samsung, OnePlus of Google Pixel (los aanschaffen bijvoorbeeld)? Misschien is Vodafone Next iets voor je?

Of check wat de kosten zijn om je toestel te laten repareren. Dit kan bij diverse winkels als via Vodafone, uiteraard hangt het natuurlijk er ook aan wat de schade is en hoe groot.

Zorg voor een goede bumper case en een glazen screenprotector, het helpt mee je toestel te beschermen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Quinne3068 ,

Vervelend dat je toestel kaduuk is gegaan! Ik kan begrijpen dat het geld niet zomaar aan de boom groeit, echter is 10 maanden van te voren verlengen niet mogelijk. Wat eventueel wel mogelijk is, is dat je het contract afkoopt (dat kost een heleboel geld).

Had je al eens gekeken naar goedkopere telefoons van o..a. Samsung, OnePlus of Google Pixel (los aanschaffen bijvoorbeeld)? Misschien is Vodafone Next iets voor je?

Of check wat de kosten zijn om je toestel te laten repareren. Dit kan bij diverse winkels als via Vodafone, uiteraard hangt het natuurlijk er ook aan wat de schade is en hoe groot.

Zorg voor een goede bumper case en een glazen screenprotector, het helpt mee je toestel te beschermen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Quinne3068 . 

Oh jee, een kapotte telefoon. Dat is nooit leuk :-(. 

Vodafone Next kan in zo'n geval een uitkomst zijn. Dat hangt echter wel van een aantal dingen af. Heb je een 1- of 2jarig abonnement? En heb je momenteel ook een telefoon op afbetaling in je abonnement? 

Quinne3068
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Quinne3068 . 

Oh jee, een kapotte telefoon. Dat is nooit leuk :-(. 

Vodafone Next kan in zo'n geval een uitkomst zijn. Dat hangt echter wel van een aantal dingen af. Heb je een 1- of 2jarig abonnement? En heb je momenteel ook een telefoon op afbetaling in je abonnement? 

NOu me telefoon is 2 jaar en er zit al een jaar op en heb geen afbetaling

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Vodafone Next werkt als volgt @Quinne3068 :

1. Betaal je huidige toestel in één keer af

2. Ruil je huidige telefoon in voor euro's (optioneel)

3. Koop een nieuw toestel en abonnement

Mocht je geïnteresseerd zijn, neem dan contact op met de klantenservice of kom langs in één van de vele Vodafone winkels.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Maar ook dan kun je gebruik maken van Vodafone Next @Quinne3068 
Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

In dit geval heb je dus een sim only als ik het goed begrijp. Je kunt een Sim Only open laten breken met Vodafone NEXT. Hierdoor verleng je het abonnement met toestel. Dit mag via een van onze winkels of door te bellen met 1201 (optie Vodafone Next).

https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic