gregory1977

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen abonnement

Het is vandaag 15-07-2014 en mijn contract loopt morgen af.

Kan ik online nog een bestelling plaatsen voor een nieuwe contract?
Online kan dit niet omdat ik een melding klrijg waarop staat dat ik mij moet aanmelden als hoofdgebruiker.
Maar dat ben ik zelf. Het betreft een zakelijk abonnement.

Wat kan ik nu het beste doen?

mvg

G. Jong
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @gregory1977

Bel met je eigen mobiele telefoon naar je accountmanager via telefoonnummer: 1200

Of bel via een bedrade telefoonlijn naar een accountmanager via
telefoonnummer: 06 54 50 01 00

Die accountmanager kan jouw wensen voor wat betreft verlenging omzetten in een nieuw contract dat als een maatpak voor jou past.

Dat kan niet via dit Forum worden geregeld. Dat begrijp je wel.


Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic