Anoniem123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen abonement Sizz

Beste Vodafone, ik heb een Sizz abonement en eindelijk 14 mei mocht ik mijn contract vervelengen, dus veranderen. Want ik vind Sizz heel erg duur en 500 mb is echt te weinig tegenwoordig. Ik heb het contract verlengt maar wat schetst mijn verbazing, alleen bij SIzz gaat het nieuwe abonement pas 14 september in, wanneer mijn contract pas afloopt. Dit is mij niet verteld toen ik het contract ooit afsloot, daarom heb ik op advies met Vodafone klantenservice bebelt op 14 mei, 28 minuten heb ik moeten wachten voordat ik iemand van Vodafone te spreken kreeg. Ja hoor dat is u verteld, dat had u moeten weten. Ik kan voor u een verzoek indienen of het eerder mag maar daar kan ik niets over zeggen. Op mijn vraag wanneer ik dit dan te horen krijg, ja dat weet ik niet. Ik vind dit echt niet klantvriendelijk. Bij elke provider mag je 4 maanden van te voren overstappen en gaat het nieuwe contract direct in. ook bij vodafone alleen bij SIzz, blijkt nu niet...... we zijn nu bijna een week verder en ik heb niets meer van Vodafone gehoord. Of het nu wel of niet nu kan ingaan........
Hoop nu wel wat te horen van Vodafone!!
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Anoniem123

Je geeft aan dat je jouw abonnement hebt verlengd. Bedoel je daar dan mee dat je nu een Vodafone abonnement hebt genomen in plaats van een Sizz abonnement? Dan klopt het inderdaad dat het nieuwe abonnement pas ingaat op de einddatum van je huidige contract.

Als je iets anders bedoelt dan hoor ik dat graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic