Hoi @Gertjan H
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard altijd vervelend en al de oudste vraag binnen de abonnementen. Waarom nieuwe klanten wel korting en bestaande klanten niet? Die vraag komt elke keer weer naar boven en je hebt gelijk hoor, maar weet ook dat elk bedrijf nieuwe klanten lokt en daarom die mensen korting krijgen.
Je abonnement opzeggen en dan weer opnieuw klant worden, dat heeft geen zin. Alleen al omdat je dan je mobiele nummer kwijt raakt of je moet het heel moeilijk doen door eerst over te stappen naar prepaid en dan weer terug naar abonnement. Niet te doen
Je zou natuurlijk wel eens kunnen bellen met de klantenservice, 0800-0560, en vraag deze of ze misschien nog een leuke aanbieding hebben. Uiteraard kan het nooit kwaad om te melden dat je anders even gaan shoppen bij andere providers (uh, dit heb je niet van mij) . Weet niet of het helpt, maar bij andere bedrijven wil dat nog wel eens een doorslag geven om je te behouden. En wie weet heeft een moderator, iemand die werkzaam is bij Vodafone, hier via de community nog wel een leuke aanbieding?
Het blijft altijd vervelend en lastig, maar een belletje kan je er altijd aan wagen.