Gertjan H

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen abbonement

Waarom zijn er voor bestaande klanten (ik ben al meer dan 10 jaar klant) geen acties?

Ik kan mijn abonnement verlengen, sim only, maar dan ga ik voor dezelfde diensten meer per maand betalen.

Kan ik beter opzeggen en opnieuw klant worden om voor een leuke aanbieding in aanmerking te komen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gertjan H . Welkom hier!

Als je huidige abonnement goedkoper is dan de abonnementen die nu worden aangeboden, lijkt het erop dat je juist nu al gebruik maakt van een mooi voordeel! Dat kan je natuurlijk zo houden :-). 
Ik stuur je voor de zekerheid ook even een linkje met de huidige acties. Deze gelden ook voor het verlengen van je abonnement, als je via die link verlengt. Wellicht is het wat voor je. 

 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Gertjan H 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard altijd vervelend en al de oudste vraag binnen de abonnementen. Waarom nieuwe klanten wel korting en bestaande klanten niet? Die vraag komt elke keer weer naar boven en je hebt gelijk hoor, maar weet ook dat elk bedrijf nieuwe klanten lokt en daarom die mensen korting krijgen. 

Je abonnement opzeggen en dan weer opnieuw klant worden, dat heeft geen zin. Alleen al omdat je dan je mobiele nummer kwijt raakt of je moet het heel moeilijk doen door eerst over te stappen naar prepaid en dan weer terug naar abonnement. Niet te doen 

Je zou natuurlijk wel eens kunnen bellen met de klantenservice, 0800-0560, en vraag deze of ze misschien nog een leuke aanbieding hebben. Uiteraard kan het nooit kwaad om te melden dat je anders even gaan shoppen bij andere providers (uh, dit heb je niet van mij)  . Weet niet of het helpt, maar bij andere bedrijven wil dat nog wel eens een doorslag geven om je te behouden. En wie weet heeft een moderator, iemand die werkzaam is bij Vodafone, hier via de community nog wel een leuke aanbieding? 

Het blijft altijd vervelend en lastig, maar een belletje kan je er altijd aan wagen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gertjan H . Welkom hier!

Als je huidige abonnement goedkoper is dan de abonnementen die nu worden aangeboden, lijkt het erop dat je juist nu al gebruik maakt van een mooi voordeel! Dat kan je natuurlijk zo houden :-). 
Ik stuur je voor de zekerheid ook even een linkje met de huidige acties. Deze gelden ook voor het verlengen van je abonnement, als je via die link verlengt. Wellicht is het wat voor je. 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic