bbob

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen 2 zakelijke abbos

Heb 2 zakelijke abbo's red business die ik wil omzetten naar Red Pro select.
hoe kan dit

Begin van de week mail verstuurd naar zakelijke contactpersoon, 0 reactie, schijnbaar normaal.
Vandaag klantenservice zakelijk, ja wordt doorverbonden en hang dan 20 minuten in de wacht omdat mijn zakelijke contactpersoon in gesprek is.

Sorry maar wat is dit voor een bagger bedrijf. 20 minuten in de wacht is slechte klantenservice, niet meer van deze tijd. ?Kan er iemand terug bellen of moet ik echt een andere provider gaan zoeken ?
11 Reacties 11
bbob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vrijdag nog maar weers eens emails gestuurd naar vodofone maar er wordt gewoon niet gereageerd.

Ik zie hier ook mensen van vodofone meelzen, soms reactie plaatsen maar hier schijnbaar niet.

Het is echt heel triest gesteld me de klantvriendleijkheid.
20 minuten zinloos wachten aan de telefoon.
geen reactie op emails.

normaal zou je denken het bedrijf is failliet of wil geen klanten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi bbob,

Sorry voor onze late reactie.

Jammer om te lezen dat het omzetten van de abonnementen niet goed verloopt.

Heb je hierover ook al eens direct contact gehad met de betreffende afdeling via 0800-0200976? Wellicht dat het dan wel lukt om dit op te lossen. Laat ons even iets weten!
bbob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week 20 minuten in de wacht staan, dan geef ik het op.

Stuur me een persoonlijk bericht als dat gaat, stuur ik mijn 06 nummer dan kunnen jullie bellen.
emails niet beantwoord meerdere keren.
20 minuten in de wacht.
Dat schiet niet op.
Ik heb andere dingen te doen dan te wachten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Neem in dat geval even contact op via Social Media. We zijn daar namelijk 24/7 actief op Facebook & Twitter. Hopelijk kunnen onze collega's daar iets voor je betekenen.
bbob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer geef in pd mijn tel nummer door en moet nu nog steeds zelf actie ondernemen. Het is toch te zot voor woorden, dat ik nog steeds gteen reactie heb op emails, na tig dagen. Dit forum draait bij vodafone en nu moet ik maar facebook of twitter gebruiken waarbij er vanuit gegaan wordt dat je daar maar gebruik van maakt, hetgeen dus niet zo is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bbob, ik raad je daarom aan om eerst altijd de huisregels van het betreffende forum globaal door te nemen. De huisregels van dit Forum vind je hier terug. Dat voorkomt dit soort situaties. Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
bbob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc.

Via facebook krijg ik te horen moet ook maar naar 0800 nummer bellen, weer ander nummer. Ik moet dus maar 1 uur in de wacht gaan lopen staan.

Vodafdone is gewoon niet bereikbaar terugbellen is te veel gevraagd. noem je dat klantvriendelijk;ijk.

Dank je voor het antwoord, huisregels als je op die manier klanten te woord wil staat met verwijzing daarnaar heb ik maar 1 antwoord verwijder mijn profiel maar ik wissel naar kpn. Dat krijg je van je huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bbob, ik begrijp dat het niet fijn is dat we je niet kunnen helpen via deze weg, maar deze regels zijn er niet voor niets. Je kunt je account uiteraard wel blijven gebruiken voor als je nog algemene vragen hebt die wel voldoen aan de regels. Wil je toch je account sluiten? Dat mag, ga hiervoor naar Instellingen > Sluit account.
bbob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
volgens mij kun jij dit account ook verwijderen

Leden van de community die met opzet schade toebrengen aan het forum door zich niet te houden aan de regels, zullen een waarschuwing krijgen. Wanneer de regels nogmaals overtreden worden na de eerste waarschuwing, zal het account geblokkeerd en verwijderd worden

Hoe bot moet ik worden om dat anders voor elkaar te krijgen dat je het wel verwijderd. Jou keuze
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bbob, ik zal dit topic in ieder geval sluiten. Je weet nu hoe je je account kunt verwijderen, dit kunnen wij niet voor je doen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic