thoompie

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

verlengd

hallo ik heb pas verlend en de samsung s6 edge gepreorderd maar dat ging fout was niet leverbaar toen bevestigings mail gehad dat er een s6 gold 64g besteld was ok dacht ik ook goed nu kreeg ik weer een mail dat de s6 gold ook niet op voorraad is en mijn bestelling vertraagd is ! en dat er binnen 5 dagen contact met me opgenomen wordt op heden niet gebeurd helaas beetje teleur gesteld ben al meerdere jaren klant kunnen jullie mij een update geven hoe het ermee voorstaat ? mvrg t.l van de voorde
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Voor de Samsung Galaxy S6 (alle typen en kleuren) en de Samsung Galaxy S6 Edge (alle typen en kleuren) geldt dat de levering op zijn vroegst pas vanaf 10 April aanstaande plaats vindt.
Dat geldt voor alle Samsung-smartphone leveranciers in Nederland. Dus ook voor Vodafone.

Eerdere levering is niet mogelijk. Dat had Vodafone wel een beetje duidelijker moeten communiceren aan klanten die een pre-order hebben geplaatst.

Succes!

Netwerker


thoompie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
dankje wel voor je reactie netwerker helemaal met je eens ! ik wacht het rustig af hoop dat vodafone me op de hoogte houd van de levering 😉 weet dat hij pas van af 10 april wordt gelanceerd maar is nu al 2 x fout gegaan met bestellen helaas dat is wel ff balen maar blijft positief! gr
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@thoompie,

Even een aanvulling op het bovenstaande bericht van @Netwerker

Mocht er binnen een aantal dagen nog geen contact zijn opgenomen raad ik je aan om zelf even contact op te nemen om te zien of alles klopt zoals je het besteld had.

Groetjes stevied86
thoompie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
hoi stevie
thanks voor de tip! zal ik doen 😉 gr
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic