Danny1972

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengd maar geen bevestiging

Ik heb net mijn abonnement met toestel online verlengd, maar kon niet betalen en ik heb ook geen bevestigingsmail gekregen. de einddatum van mijn abonnement is wel veranderd. Hoe gaat dat nu verder?

Danny
9 Reacties 9
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Danny1972
leuk om te horen dat je weer hebt verlengd.
Ik hoor net dat er meerdere mensen zaterdag langer op hun bevestiging hebben moeten wachten.Als je abonnement is omgezet, dan is in ieder geval alles binnen gekomen. Heb je inmiddels een mail gehad met de bevestiging van de bestelling en de omzetting van het abonnement?

Let me know, Per
Danny1972
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Per, heb mail gehad. Maar wacht nu op mijn telefoon. Contract en zo is aangepast. Zou toch wel wat sneller moeten kunnen denk ik. Groet Danny
Danny1972
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wat houdt Orderstatus order afgerond in?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Danny1972

Dat houdt in dat de bestelling is afgerond en dat deze zo snel mogelijk jouw kant op komt ;).
ZNARF

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook geen bevestiging gehad ook niet bij spam.
En een ordernummer heb ik ook niet.
Vanmiddag een half uur aan de telefoon gehangen .
En dan zeggen ze dat ik gewoon af moet wachten.
Wat heb ik hier aan ????
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @ZNARF ,

Heb je nog altijd geen bevestiging ontvangen? Meestal wordt het automatisch verwerkt, dan ontvang je het binnen enkele uren. In een klein aantal gevallen kan het helaas iets langer duren, dan zal het handmatig verwerkt moeten worden. Wanneer je na 24 uur niets hebt ontvangen kun je het beste contact opnemen met de Status Order afdeling. Kijk hiervoor op deze site.
ZNARF

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nog geen bevestiging ontvangen.
Ik wacht al 2 weken
op de site waarnaar je verwijst heb je een ordernummer nodig en die heb ik niet.
Omdat jullie systeem niet werkt moet ik overal achteraan dat is toch de omgekeerde wereld.
regel maar dat ze een bevestiging sturen en dat ze mij vertellen wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan verwachten.
Vorig jaar had ik bij het verlengen hetzelfde drama.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ZNARF ,

Het ordernummer heb je alleen nodig zodra je kiest voor het online opvragen van de status. De gratis 0800-nummers kun je wel gebruiken.
ZNARF

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je zegt dus dat ik jullie fout zelf recht moet zetten.
Ik denk dat ik het maar gewoon afblaas
Ik ben het geouwehoer bij vodafone helemaal beu.
Ik heb al gebeld en dan word er gezegt dat ik gewoon moet afwachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic