Jon Hundt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

verkeerde pin code

Ik heb een nieuwe telefoon, met een nieuwe simkaart. Ik heb een pincode voor de telefoon ingesteld en het werkte. Maar Vodafone heeft mijn nieuwe simkaart niet geactiveerd zoals beloofd. Toen ik de telefoon aanzette om te controleren, werd mijn pincode nu geweigerd. Ik probeerde de standaard 0000 en die werd afgewezen. Ik werd gewaarschuwd dat ik nog maar één kans had. Wat gebeurt er als ik opnieuw wordt afgewezen?

Tot dusver was de klantenservice van Vodafone volkomen nutteloos; niemand kan mijn vraag beantwoorden of mijn nieuwe simkaart laten werken. Ik heb met 4 servicemedewerkers gesproken, die allemaal zeggen dat ik ergens anders moet bellen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jon Hundt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

nee, de simkaart is nooit geactiveerd. Ik heb de bestelling geannuleerd. Klantenservice was zo incompetent dat niemand kon helpen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jon Hundt 
Wat vervelend allemaal zeg....
Op de kaart, waar je je simkaart hebt uitgedrukt, staat een pincode. Is die wel 0000?
Anders zou je contact op kunnen nemen via chat, ga dan naar de pagina van de klantenservice van Vodafone. Daarop kan je ook chatten en die mensen kunnen je sneller helpen. 

Normaal zou ik zeggen dat je moet wachten op iemand van Vodafone, maar dit wil je graag snel opgelost hebben. Vandaar mijn info om te chatten. Probeer dat nog even aub en anders hier nog even terug komen. En kijk of er een pincode op de kaart staat. 

Jon Hundt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

bedankt voor het antwoord; Ik heb het probleem hier in een ander bericht gevonden. De twee pincodes waren goed - maar één is voor de simkaart en één is voor de telefoon. Dus de telefoon werkt; nu wacht ik gewoon tot het netwerk is verbonden.

Ik sprak met verschillende mensen met de chat; maar vanmorgen om 11.00 uur was er geen toegang meer tot de chat, het werkte gewoon niet. Dus ik probeerde het telefoonnummer, in afwachting van lang wachten. Ik wachtte maar ongeveer een minuut en ik sprak met iemand die me verzekerde dat het netwerk om 17:00 uur verbonden zal zijn.

Misschien werkt dan alles!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is inmiddels de simkaart geactiveerd @Jon Hundt?
Mocht dit niet het geval zijn, kun je mij dan een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en je mobiele nummer?
Ook ontvang ik graag het simkaart nummer. Het simkaart nummer begint met 893 (19 cijfers).

Jon Hundt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

nee, de simkaart is nooit geactiveerd. Ik heb de bestelling geannuleerd. Klantenservice was zo incompetent dat niemand kon helpen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te horen @Jon Hundt. Ik had je hier graag mee verder geholpen.

Jon Hundt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

bedankt, dat is erg aardig van je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic