Bestelling gedaan bij jullie > verlenging abbonoment.
Adres gegevens kloppen wel in mijn vodafone maar niet in de mail met afleveradres/waar rekening heen gestuurd wordt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @N.Wessels
Hiervoor kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 (particulier) en 0800-0500 voor zakelijk). Of je kan ook een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem voor je bekijken wat er is en het aanpassen.
Dit is een klanten helpen klanten Community en een Vodafone Community medewerker kan hier niet zoveel mee doen en zal je ook doorverwijzen.
Hoi @N.Wessels
Hiervoor kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 (particulier) en 0800-0500 voor zakelijk). Of je kan ook een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem voor je bekijken wat er is en het aanpassen.
Dit is een klanten helpen klanten Community en een Vodafone Community medewerker kan hier niet zoveel mee doen en zal je ook doorverwijzen.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @N.Wessels?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.