Gerda1962

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

verificatiefout Samsung Galaxy S2 Wifi

Ik krijg steeds verificatiefout op mijn Samsung Galaxy S2 als ik via Wifi wil inloggen op mijn thuisnetwerk van Ziggo. Modem al diverse keren gereset, kanaal veranderd, wifi hotspot uitgezet. Gisterenmiddag deed ie het toen weer, maar sinds gisteravond weigert ie weer alle dienst! Wat kan ik nu nog meer doen om dit te verhelpen? Zo ben ik namelijk snel door mijn mb's heen.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Ken dit geval wel met Wi-Fi problemen dit is en bug die pas in Android 4.2 of 4.3 is uitgehaald dit was namelijk de Wi-Fi bug die speelde al en rol vanaf de 1e Android versie en is jaren later eruitgehaald...
Maar staat je Wi-Fi hotspot ook tussen het lijstje met de andere? Heb je ook al even je toestel 10 minuten uitgezet en deze hierna aan gedaan?
 
Groetjes!
maximusch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb dit probleem nu ook. Ben al een tijdje overgestapt naar een s4 mini, maar helaas moet die nu ter reparatie bij samsung aangeboden worden.

Nu heb ik mijn oude s2 weer even afgestoft, maar ik krijg het wifi (kpn netwerk prive) wel op de telefoon, maar hij is al de hele middag aan het verifieren. Ik krijg gewoon geen wifi. Ik kan kijken wat er morgen gebeurd op mijn werk, waar een open wifi verbinding is, en wat er gebeurd als ik inlog op de ziggo spots. Maar ht probleem is in ieder geval mijn thuisnetwerk.

De oplossing voor een hogere android versie accepteerd mijn telefoon niet. Hij blijft roepen dat de updates geinstalleerd zijn. 4.1.2. Ik heb hem geresert omdat iemand anders hem een tijdje geleend heeft. En die kon wel gewoon op mijn thuisnetwerk komen. Na de reset is het pas voorgekomen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic