ajbkinds

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verhuizen naar spanje

wij zijn van plan om naar Spanje te verhuizen per 1 oktober nu heb ik nog een abonnement wat nog 1.5 jaar loopt ik zou het liefste mijn nummer en alles willen laten zoals het nu is maar dat schijnt niet mogelijk te zijn ik moet alles afkopen voor ongeveer 750 euro is er niet een schappelijke manier om dit op te lossen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi ajbkinds
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en als je al is laten weten dat je je contract alleen kunt afkopen, dan is dat het geval. Hier op de community kunnen wij klanten niets voor je doen.

Anders gewoon laten doorlopen of op iemand anders z’n naam over laten zetten. Alleen ben je dan wel je eigen 06 nummer kwijt en moet je natuurlijk zelf iemand hebben die je contract wil overnemen. Zie ook: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Een andere oplossing is er op dit moment dus niet. Afkopen is best een hoop geld.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi ajbkinds
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en als je al is laten weten dat je je contract alleen kunt afkopen, dan is dat het geval. Hier op de community kunnen wij klanten niets voor je doen.

Anders gewoon laten doorlopen of op iemand anders z’n naam over laten zetten. Alleen ben je dan wel je eigen 06 nummer kwijt en moet je natuurlijk zelf iemand hebben die je contract wil overnemen. Zie ook: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Een andere oplossing is er op dit moment dus niet. Afkopen is best een hoop geld.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ajbkinds

Welkom op de Community! Gaaf dat jullie deze stap gaan zetten.
Je hebt inderdaad de optie om ze mee te nemen totdat de abonnementen de einddatum bereiken, je kunt de abonnementen afkopen of eventueel overdragen aan iemand anders. Een andere optie is er helaas niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over ajbkinds?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic